  • 1. Data: 2016-07-25 21:58:47
    Temat: chinskie wynalazki do immo
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    ogolnie dyskusji na ten temat nie widzialem tu nigdy, ale moze ktos choc
    troche liznal temat i cos podpowie

    chcialem kupic jakiegos chinczyka do zabawy w immobilizery, klonowanie
    pastylek

    pojecie o tym mam takie sobie (zaprogramowalem sobie kilka kluczy do
    bmw na ak90 i kilka z PSA diagboxem, sklonowalem jakies stare audi
    mini zedbullem) ale chcialem sie troche doszkolic

    zastosowanie raczej czysto prywatne - po rodzinie dalszej i blizszej mam
    sporo aut roznych marek, dominuja roczniki 2000-2010 wiec nic z
    najnowszych rzeczy

    przechodzac do sedna - czy zestaw x100 pro C,D i handy baby z G i
    kilkunastoma transponderami ma sens czy znajde za te pieniadze (~750
    usd) cos lepszego?