  • 1. Data: 2014-07-24 17:01:17
    Temat: chopper king łoś 50
    Od: us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl >

    Witam posiadam choppera kingway łoś 50 wczoraj gdy zmieniało modu to go
    odpaliłem i zapomniałem zakręcie paliwo i się zalał gdy go problem odpalć
    to już nie chciał iskra na świecy jest a troszkę czuć paliwo co się stało

  • 2. Data: 2014-07-24 17:08:28
    Temat: Re: chopper king łoś 50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "us-ej" <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl > napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > to już nie chciał iskra na świecy jest a troszkę czuć paliwo co się stało

    Żebyście wy chociaż jako śmieciarze mogli pracować, to jeszcze jakiś pożytek
    by z was był w przyszłości...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-07-24 17:26:03
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "us-ej" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > to już nie chciał iskra na świecy jest a troszkę czuć paliwo co się stało

    Daj spokój. Jeśli nie umiesz pisać, to przypuszczalnie nie będziesz umiał
    przeczytać odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 4. Data: 2014-07-24 17:47:44
    Od: us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl >

    tu nie chodzi o pisownię tylko chciał bym żebyście mi pomogli bardzo mi na
    tym zależy

  • 5. Data: 2014-07-24 18:16:10
    Temat: Re: chopper king ło? 50
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl > wrote:

    >tu nie chodzi o pisownię tylko chciał bym żebyście mi pomogli bardzo mi na
    >tym zależy

    Gdyby Ci bardzo zalezalo, to bys sie bardziej postaral.
    Teoretycznie rzecz biorac, w czasach dzisiejszych nawet zupelny
    analfabeta z pomoca "inteligencji sztucznej" czyli protezy jest w
    stanie wysmazyc wzglednie poprawne jezykowo podanie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2014-07-24 19:15:08
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Użytkownik "us-ej" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > tu nie chodzi o pisownię tylko chciał bym żebyście mi pomogli bardzo mi na
    > tym zależy
    >
    > --

    Żebyś wiedział ilu zależy na tym abyście już tu nie publikowali
    swojej radosnej twórczości.

  • 7. Data: 2014-07-24 21:11:46
    Od: us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl >

    spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

  • 8. Data: 2014-07-24 21:52:40
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-24 21:11, us-ej pisze:
    > spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

    jebanE
    cioty: jebane
    wujkowie: jebani

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 9. Data: 2014-07-24 22:45:12
    Temat: Re: chopper king ?o? 50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-24, us-ej <edytawieczorek18@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > spierdalajcie wy cioty w dupe jebani

    Lubie ten moment ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-07-24 23:03:12
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    A może to jednak jakiś koszmarny sen?
    Nie może być tylu upośledzonych!
    Jak toto funkcjonuje? W jaki sposób się porozumiewa?
    To nie jest kwestia analfabetyzmu - bo znają litery, jakoś je
    składają ale powstaje bełkot...Oni chyba tak myślą.
    Nie jestem rasistą, ale z przerażeniem widzę, że jednak
    istnieją podludzie...

    --
    Hinek