  • 1. Data: 2014-10-16 22:41:03
    Temat: chrońmy foczki
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=hrZEPti2Hyo

    Ciekawym, czy z foki coś zostało ...

    Ja języków z belgii nie kumam to i nie podejmę się szukania
    wzmianek w prasie ichniejszej o tym dzwonie. Da się przeżyć
    takie BUM ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2014-10-16 22:43:49
    Temat: Re: chrońmy foczki
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > Ja języków z belgii nie kumam to i nie podejmę się szukania
    > wzmianek w prasie ichniejszej o tym dzwonie. Da się przeżyć

    A ;), już "znalazłem" ;)

    http://m.nieuwsblad.be/cnt/blemy_01215984

    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/deta
    il/1988948/2014/08/13/Vrouw-24-in-levensgevaar-na-on
    geval-E40-Aalter.dhtml

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2014-10-17 00:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 22:41:03 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=hrZEPti2Hyo

    taa ... to co, kierownik ciezarowki winny, bo nie trzyma bezpiecznego
    odstepu ? Czy niewinny, bo foczka cofala na autostradzie ?

    J.

  • 4. Data: 2014-10-17 01:32:24
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/deta
    il/1988948/2014/08/13/
    > Vrouw-24-in-levensgevaar-na-ongeval-E40-Aalter.dhtml

    ma szczęście dziewczyna że żyje...

    pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2014-10-17 08:28:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-17 o 00:16, J.F. pisze:
    > taa ... to co, kierownik ciezarowki winny, bo nie trzyma bezpiecznego
    > odstepu ? Czy niewinny, bo foczka cofala na autostradzie ?
    Raczej typowe niedostosowanie prędkości do warunków jazdy. 10 więcej zabija!

    Maciek

  • 6. Data: 2014-10-17 08:31:20
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 16 Oct 2014 22:41:03 +0200
    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Da się przeżyć
    > takie BUM ?

    Sam wypadek dziewczyna przeżyła, jednak w ciężkim stanie trafiła do
    szpitala, co dalej trudno stwierdzić. Na szczeście jechała sama.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 7. Data: 2014-10-20 00:37:22
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-10-16, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    >

    > Ja języków z belgii nie kumam to i nie podejmę się szukania
    > wzmianek w prasie ichniejszej o tym dzwonie. Da się przeżyć

    Ten zjazd czasami tak parszywie się korkuje, że nieraz kolejka zaczyna
    się wręcz na poboczu przed zjazdówką a belgusy potrafią dojechać do
    połowy kolejki, zahamować i stanąć na prawym pasie w nadziei na
    wepchanie się pomiędzy auta.

    Ciężarówką czasami przy wolnym prawym jadę tam środkowym bo już pare
    razy musiałem tam ostro przyhamować przez takich debili.

    --
    WildS

  • 8. Data: 2014-10-20 19:56:30
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-10-20 00:37, WildS pisze:

> [...]
    > się wręcz na poboczu przed zjazdówką a belgusy potrafią dojechać do
    > połowy kolejki, zahamować i stanąć na prawym pasie w nadziei na

    polaczki na A4 Katowice->Kraków przy zjeździe na S1 (BB) też tak potrafią..

    --
    Pozdr.
    Michał