  • 1. Data: 2018-12-22 08:39:36
    Temat: chrząszcz-0.1.2
    Od: xuesheng <p...@g...com>

    Mniej więcej dziesięć lat temu wysłałem na tą grupę wiadomość o moim skrypcie, który
    generował szczególnego rodzaju labirynty. Napisałem sobie grę na tej podstawie,
    niedawno dorzuciłem dźwięki (z www.freesound.org) a dzisiaj zrobiłem binarki pod
    Windows (za pomocą MingW).

    Te binarki pod Windows są tu: http://www.pawelbiernacki.net/chrzaszcz-0.1.2-win32.
    zip

    A kod źródłowy jest tu: https://sourceforge.net/projects/chrzaszcz/

    Niby nic wielkiego, kolejna gra, ale pierwszy raz zrobiłem binarki pod Windows (z
    tymi bibliotekami) więc jestem z siebie dumny. Chciałem się tym pochwalić i mam
    nadzieję, że podejdziecie do tego wyrozumiale...

    Paweł Biernacki