  • 1. Data: 2015-04-18 17:05:21
    Temat: ciasto czekoladowo-bananowe z fasoli
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    http://dietetycznie-w-kuchni.blogspot.com/2013/10/cz
    ekoladowo-bananowe-ciasto-z-fasoli.html

  • 2. Data: 2015-04-18 17:15:38
    Temat: Re: ciasto czekoladowo-bananowe z fasoli
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jawi poleca:

    > http://dietetycznie-w-kuchni.blogspot.com/2013/10/cz
    ekoladowo-bananowe-ciasto-z-fasoli.html

    Da się je zrobić w piecu do lutowania?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-04-18 17:48:18
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Jawi poleca:
    >
    >> http://dietetycznie-w-kuchni.blogspot.com/2013/10/cz
    ekoladowo-bananowe-ciasto-z-fasoli.html

    > Da się je zrobić w piecu do lutowania?

    Jak zdążyłeś odpowiedzieć jak skasowałem u siebie? :)
    Właśnie, to przepis na ciasto do piecyka sundaymana ;)

  • 4. Data: 2015-04-18 17:54:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jawi tłumaczy:

    >>> http://dietetycznie-w-kuchni.blogspot.com/2013/10/cz
    ekoladowo-bananowe-ciasto-z-fasoli.html

    > Jak zdążyłeś odpowiedzieć jak skasowałem u siebie? :)

    Ale po co kasować, skoro dobrze wygląda i zastanawiam się teraz, czy by
    takiego nie zrobić. Zresztą z serwerów news nie zniknęło (news.atman.pl,
    news.neostrada.pl).

    > Właśnie, to przepis na ciasto do piecyka sundaymana ;)

    Może mi pożyczy na jeden wieczór.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2015-04-18 20:38:19
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Ale po co kasować, skoro dobrze wygląda i zastanawiam się teraz, czy by
    > takiego nie zrobić. Zresztą z serwerów news nie zniknęło (news.atman.pl,
    > news.neostrada.pl).
    tak na marginesie właśnie jadłem :)
    i żyje :)

  • 6. Data: 2015-04-19 01:47:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    tu nie ma nic do śmiania.
    Jakiś czas temu, jak piecyk miał mniejszy "przebieg lutowniczy" to
    podgrzewałem w nim pizze (zawiniętą w folię alu, żeby ograniczyć dostęp
    ciężkich metali :)

    Teraz to już trochę strach, więc poniechałem tego procederu.