  • 1. Data: 2016-08-23 10:54:24
    Temat: ciekawostkr
    Od: megrims <m...@i...pl>

    No dobra - na dzień dzisiejszy to nie zabrali mi,
    ale:

    http://www.gdzie-kupic-prawo-jazdy.com/index.htm

    czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

  • 2. Data: 2016-08-23 11:23:51
    Temat: Re: ciekawostkr
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 23 Aug 2016 10:54:24 +0200
    megrims <m...@i...pl> wrote:

    > czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

    Komentarze zadowolonych klientów to ściema, reszta pewnie też, zalatuje "przelej nam
    jelonku kasę i szukaj wiatru w polu" a strona zarejestrowana w Panamie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2016-08-23 11:24:24
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2016-08-23 o 10:54, megrims pisze:
    > No dobra - na dzień dzisiejszy to nie zabrali mi,
    > ale:
    >
    > http://www.gdzie-kupic-prawo-jazdy.com/index.htm
    >
    > czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

    ciekawe są komentarze na dole, każde podpisane imieniem i nazwiskiem :-)

    Ja bym im zaufał :-)

  • 4. Data: 2016-08-23 11:56:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-23 o 11:24, Agent0700 pisze:
    > ciekawe są komentarze na dole, każde podpisane imieniem i nazwiskiem :-)
    I zdjęcia (awatary) też pożyczone. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2016-08-23 12:13:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-08-23 11:23, szerszen wrote:

    > Komentarze zadowolonych klientów to ściema, reszta pewnie też, zalatuje "przelej
    nam jelonku kasę i szukaj wiatru w polu" a strona zarejestrowana w Panamie ;)

    No właśnie chcę taką stronę zrobić. RS6 chcę kupić, a trochę
    mi jeszcze brakuje :D
    ROTFL

  • 6. Data: 2016-08-23 12:47:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I zdjęcia (awatary) też pożyczone. :-)
    >
    > Robert

    "Paczki są nadawane z Czech, za pośrednictwem czeskiej poczty, na terenie
    Polski dostarcza je już poczta polska" a jedna z opcji to przesyłka na
    paczkomat :D

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2016-08-23 13:48:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 23 Aug 2016 12:13:28 +0200
    megrims <m...@i...pl> wrote:

    > No właśnie chcę taką stronę zrobić. RS6 chcę kupić, a trochę
    > mi jeszcze brakuje :D

    eee to nie tędy droga
    stwórz market w "dark necie" :) oferuj broń, dragi itd za bitcoiny, na tym się
    dzisiaj robi kasę :)
    gazet nie czytasz? ;)
    takich RS6 to kilka kupisz

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-08-23 19:59:48
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 23.08.2016 o 10:54, megrims pisze:
    > No dobra - na dzień dzisiejszy to nie zabrali mi,
    > ale:
    >
    > http://www.gdzie-kupic-prawo-jazdy.com/index.htm
    >
    > czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

    "Czas oczekiwania, razem z załatwieniem wszystkich spraw
    formalo-administracyjnych na Pradze to około 2-3 tygodnie."

    Chłopaki z Warszawy.
    No ale mając skan podpisu, zdjęcie, pesel i resztę danych
    można sporo zdziałać.

    --
    --- xyz

  • 9. Data: 2016-08-23 20:49:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    > ale:
    >
    > http://www.gdzie-kupic-prawo-jazdy.com/index.htm
    >
    > czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

    Dajesz im swoje dane do marketingu i jeszcze płacisz.
    Ciekawy jestem ilu naiwnych zapłaci ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-08-24 22:46:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "xyz"

> [...]

    Chłopaki z Warszawy.
    No ale mając skan podpisu, zdjęcie, pesel i resztę danych
    ---
    :-)

    Gdyby o podpis chodziło to wystarczy go spreparować. Nie jest do niczego
    używany nawet w Polsce.