  • 11. Data: 2022-03-15 10:43:42
    Temat: Re: ciemny pas na tv led
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 marca 2022 o 09:41:33 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Poważnie pytasz, co nie znaczy, że musi być poważna odpowiedź.
    > Trochę luzu, Sokole Oko.

    Kurtałka, na komputerze jak teraz obejrzałem to widzę, o co może chodzić.
    Jak wczoraj oglądałem na tablecie to obraz był w porządku - a przynajmniej wyglądał
    na taki, co by mógł być zakwalifikowany jako w porządku jakby coś takiego akurat
    nadawali.
    Wniosek - jak się pyta, "co jest nie tak z tym hamburgerem", to na zdjęciu powinien
    też być dobry hamburger (choć to może skutkować wyciągnięciem z torby uzi ;)

  • 12. Data: 2022-03-16 15:39:19
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 15 marca 2022 o 04:43:43 UTC-5 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    też być dobry hamburger (choć to może skutkować wyciągnięciem z torby uzi ;)

    Bo ta usterka to kiepsko sfocona i do tego bezsensowna tresc jest wyswietlana wiec
    wyglada jak wyglada.

    Ja sie domyslilem ale tylko dlatego ze zalozylem ze pytajacy jest powazny i
    rzeczywiscie cos tam nie swieci.

  • 13. Data: 2022-03-16 16:13:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-16 o 15:39, ptoki pisze:

> [...]
    wyglada jak wyglada.

    > Ja sie domyslilem ale tylko dlatego ze zalozylem ze pytajacy jest powazny i

    Mnie z kolei dziwi ze to jest pasek, bo podświetlenie jest generalnie
    robione tak że jak pada dioda (na rozwarcie) to przestaje świecić całość
    bo diody są łączone szeregowo, a na zwarcie to robi się czarna plama, a
    tutaj wygląda to na kilka diod zwartych co jest mało prawdopodobne.
    --
    Janusz