  • 1. Data: 2014-12-17 08:46:08
    Temat: citroen picasso c4
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Czy ma ktoś doświadczenia z tym samochodem ? Interesuje mnie model z 2008
    lub młodszy. Wiem, że od 2010 robią już wersję II. Czy warto w nią
    inwestować i narażać się na jakieś usterki, których nie przewidzieli na
    etapie projektu i wychodzą dopiero po iluś tam tys. kilometrów, czy lepiej
    kupić wersję I z końcówki serii (np 2009 r.) Jaki silnik polecacie ?
    Jazda 50/50 (miasto/trasa).

    Proszę o wasze opinie o tym samochodzie.

  • 2. Data: 2014-12-17 21:48:35
    Temat: Re: citroen picasso c4
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2014 08:46:08 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > kupić wersję I z końcówki serii (np 2009 r.) Jaki silnik polecacie ?
    > Jazda 50/50 (miasto/trasa).
    >
    > Proszę o wasze opinie o tym samochodzie.

    C4 Picasso z 2013, 1,6 16V 122 konie.
    Minus - za słaby silnik. Jak już bujnie to można ładnie pojechać, ale do
    dynamicznej jazdy trzeba go mocno kręcić. Co za tym idzie - spalanie na
    pozimie 9 litrów w cyklu mieszanym to norma.

    Poza tym jak dla mnie super. Przestronne wnętrze, bagażnik duży,
    elektronika OK - mam wersję z navi.

    --
    Franc