  • 1. Data: 2015-06-24 17:28:24
    Temat: co mam zrobić?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Mój pies chodzi do sąsiada i jebie jego sukę. Suka ma cieczkę i jest
    przywiązana do budy, więc nie musi dawać dupy - nie ma wyjścia. Sąsiad jest
    fajny chłop i nie chce psuć stosunków ze mną, więc mnie nie opierdala. Z
    drugiej strony wiem, że to, że mój pies jebie jego sukę go wkurwia. Mi jest
    głupio i muszę coś z tym zrobic. Teraz pytanie: czy pozwolić mojemu psu
    jebać sukę sąsiada, czy przywiązać go łańcuchem do budy i narazić się
    animalsom? Taki motocyklowy dylemat. Panie Premierze: jak żyć?

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2015-06-24 17:34:31
    Temat: Re: co mam zrobić?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > więc nie musi dawać dupy

    Miało być: musi dawać dupy. Mój błąd.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2015-06-24 19:04:49
    Temat: Odp: co mam zrobić?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" niby nie ze ścigacza a też kretyn:

    > Mój pies chodzi do sąsiada i jebie jego sukę... (reszte debilizmów-ciach)

    A po kiego wuja podawaliście mu adres serwera? Jakby idiotów ze ścigacza
    było wam mało.

  • 4. Data: 2015-06-24 19:46:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzybol" niby nie ze ścigacza a też kretyn:
    > A po kiego wuja podawaliście mu adres serwera? Jakby idiotów ze ścigacza
    > było wam mało.

    Jak mama się czuje?

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2015-06-28 22:43:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 19:04, Johnny pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" niby nie ze ścigacza a też kretyn:

    > A po kiego wuja podawaliście mu adres serwera? Jakby idiotów ze ścigacza
    > było wam mało.
    E dlaczego? Post napisany poprawna polszczyzna, poprawnie zakodowane
    ogonki a, ze OT? No coz zdarza sie :)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 6. Data: 2015-06-29 19:40:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:mmpm93$hnf$1@adenine.netfront.net... W dniu 2015-06-24 o 19:04, Johnny

    Jak to OT? Przecież napisałem, że to motocyklowy dylemat:-)

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2015-06-30 20:03:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir |Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:mmuirv$1jh$1@node1.news.atman.pl...
    > Grzegorz Rogala pisze:
    > 8<...
    > ...>8
    > Rogal, na Boga!!
    > Nie wyciągaj tego osobnika z "wora"!! :)
    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betvelwe

    Pierdzik!!!!!!!! To Ty jeszcze żyjesz???? Wiatry regularne? Stolec jest?

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2015-06-30 22:58:10
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 17:28, Grzybol pisze:

> [...]
    > pozwolić mojemu psu jebać sukę sąsiada, czy przywiązać go łańcuchem do
    > budy i narazić się animalsom? Taki motocyklowy dylemat. Panie Premierze:

    Musisz zdominować psa. Żeby to zrobić musisz go przelecieć. Musisz też
    przelecieć sukę tak żeby twój pies to widział. Nie tknie jej więcej.
    Jak już to zrobisz wsiądź na moto, odkręć troszkę i sprawdź ile dasz
    radę przejechać z zamkniętymi oczami. To oczyszcza psychę...Serio..

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2015-07-01 07:30:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:559302e1$0$8384$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2015-06-24 o
    17:28, Grzybol pisze:
> [...]
    > Jak już to zrobisz wsiądź na moto, odkręć troszkę i sprawdź ile dasz
    > radę przejechać z zamkniętymi oczami. To oczyszcza psychę...Serio..

    Hmm, widzę, że masz ciekawe doświadczenia erotyczne ze zwierzakami... Tylko
    pieski, czy świnki też? Stąd pewnie to zamykanie oczu. Rozumiem.

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2015-07-01 19:15:39
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>