  • 1. Data: 2010-07-13 13:59:10
    Temat: co nadaje sie na lpg?
    Od: " mateusx" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Max ok 20 tys zl, typy ford focus lub pegueot 307... czy te autka nadaja sie
    na instalacje lpg? Czy lepiej rozgladac sie za dieslami? Przebiegi roczne ok
    25-30tys km, glownie trasa.

  • 2. Data: 2010-07-13 14:01:32
    Temat: Re: co nadaje sie na lpg?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mateusx pisze:
    > Max ok 20 tys zl, typy ford focus lub pegueot 307... czy te autka nadaja sie
    > na instalacje lpg? Czy lepiej rozgladac sie za dieslami? Przebiegi roczne ok
    > 25-30tys km, glownie trasa.

    auta się nie nadają, co najwyżej silniki ale nie sprecyzowałeś jakie
    wchodzą w grę więc ciężko pomóc.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-07-13 14:14:55
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(a):

    > auta się nie nadają, co najwyżej silniki ale nie sprecyzowałeś jakie
    > wchodzą w grę więc ciężko pomóc.

    no tak.. focus 1.6 100 KM, pegueot 1.6 110KM. Czy silnik diesla w pegueot 307
    1.6 HDI 90KM, to jakas wadliwa konstrukcja?

  • 4. Data: 2010-07-13 14:26:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > auta się nie nadają, co najwyżej silniki ale nie sprecyzowałeś
    > jakie

    Auta tez. Np maluch sie nie nadaje :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-07-13 14:28:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    m...@W...gazeta.pl pisze:
    > no tak.. focus 1.6 100 KM, pegueot 1.6 110KM. Czy silnik diesla w pegueot 307
    > 1.6 HDI 90KM, to jakas wadliwa konstrukcja?

    Z tego co mi wiadomo focusowe silniki się nie gazują (głowica) a diesle
    1.6 HDI taki miała żona w berlingo nie wytrzymał trudów eksploatacji i
    padły wtryski a jeszcze 100tyś nie zrobił Generalnie te diesle są sporo
    mniej trwałe niż np fiatowskie JTD.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-07-13 14:30:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > Auta tez. Np maluch sie nie nadaje :-)

    Co nie znaczy, że się nie da :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-07-13 14:36:10
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Fajnie tak pisac o pierdolach co nie? a gorzej odpowiedziec na zadane pytanie,
    kiedys na tej grupie bylo o wiele latwiej o odpowiedz na zadane pytanie.
    Spytalem czy takie samochody z takimi silnikami za takie pieniadze nadaja sie
    pod instalacja lpg i nic wiecej nie chce wiedziec. Myslalem, ze odezwie sie
    ktos kto ma np focusa z lpg... ale jak zwykle odezwali sie znawcy co pisza
    wszystko ale nie na temat :(

  • 8. Data: 2010-07-13 14:37:11
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

> [...]
    > sie
    > na instalacje lpg? Czy lepiej rozgladac sie za dieslami? Przebiegi roczne

    z mojego doswiadczenia, uzytkownika LPG - szukaj klekota jakiegos. Szlag Cie
    trafi jak co 300km bedziesz musial jechac na stacje tankowac gaz. Niby w
    Polsce nie ma problemu, stacji z LPG jest sporo, ale przy takich przebiegach
    to co 2-3 dni bedziesz stal pod dystrybutorem. Co do eksploatacji - LPG i
    diesel sa na podobnym poziomie. Jedyny minus diesla, to to ze naprawy sa
    dosc drogie i kupujac uzywke mozna latwo wpakowac sie na mine. Na szczescie
    drogie bolaczki (dwumasa, wtryski, turbo, pompa) po naprawie posluza kolejne
    150-200tys km.

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2010-07-13 14:47:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    m...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > ktos kto ma np focusa z lpg... ale jak zwykle odezwali sie znawcy co pisza

    Najwięcej informacji i tak uzyskasz u dobrych gazowników. Bo zagazować
    się da prawie wszystko, lecz nie na wszystkim da się jeździć.
    Czego przykładem są delikatne głowice (zawory, gniazda zaworowe)
    silników zetec stosowanych w fordach.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-07-13 14:48:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > na mine. Na szczescie drogie bolaczki (dwumasa, wtryski, turbo, pompa) po

    Kupic cos co jest w miare bezawaryjne, niestety wolnossacego to juz
    raczej nie kupi. Dwumasa tez juz nie problem bo z Valeo sa dostepne takie
    wynalazki zastepujace dwumase.
    Przy takich przebiegach to kupowal bym diesla. Nie trzeba co chwile tankowac
    i ma sie kolo zapasowe, albo wiecej miejsca w bagazniku.

    Takie dosc trwale to np
    406 2.0HDI
    w corolli chyba ten d4d nie byl zly
    diesle w C klasie badajze te 220CDI uchodzily za super oszczedne jak na
    mercedesa
    hmm z pompowtryska cos niewysilonego jakies 90KM/110KM ale nie wiem czy to
    nie za stare bedzie.

    PZDr
    Adam