    From: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: co się psuje w zasilaczach ATX
    Date: Fri, 1 Jan 2010 16:30:52 +0100

    witam! aktualnie "na stanie" mam 4 kilkuletnie zasilacze które wykazują ten
    sam objaw, jakby nie starczało im mocy przy uruchomieniu kompa co objawia
    się restartowaniem dysków twardych... zaglądałem do środka, kondensatory są
    OK, co to za dziwna usterka, że wszystkie na nią chorują? dwa z nich to
    FEELe... czyli niby porządne...