  • 1. Data: 2019-09-08 21:24:02
    Temat: co to za wtyki?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Znalazłem dziwny adapter w swoich szpargałach komputerowych i nie mam
    zielonego pojęcia co to może być. Z jednej strony USB a z drugiej takie
    dwa wtyki:

    https://i.postimg.cc/Yjcrb2dd/P-20190908-211119.jpg

    Kojarzy ktoś może co to za wtyki i do czego są używane?

    JaceK

  • 2. Data: 2019-09-08 21:36:27
    Temat: Re: co to za wtyki?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-08 21:24, JaceK wrote:
> [...]
    > dwa wtyki:
    >
    > https://i.postimg.cc/Yjcrb2dd/P-20190908-211119.jpg
    >
    > Kojarzy ktoś może co to za wtyki i do czego są używane?

    Lewy to lightning:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Lightning_(z%C5%82%C4%
    85cze).

    Prawy to złącze do starszych modeli iphonów i ipadów (Apple 30-pin dock
    connector).

  • 3. Data: 2019-09-08 22:06:10
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 08.09.2019 21:36, Uncle Pete wrote:

> [...]
    85cze).

    > Prawy to złącze do starszych modeli iphonów i ipadów (Apple 30-pin dock

    Dziękuję!

    JaceK