  • 1. Data: 2011-03-12 21:12:08
    Temat: coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz audio ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Taka niby prosta rzecz, ale nie z mojej bajki, więc zapytam o poradę :)

    Otóż potrzebowałbym prosty w aplikacji, scalony wzmacniacz audio 40 - 60W
    (na 4 omach).
    Najlepiej taki, który będzie się mało (wcale :) grzał, bo w jednej obudowie
    muszę dać ich sporo (kilkanaście kanałów ma być).
    Oczywiście może być np. w wersji 2 czy 4 kanałowej (ja potrzebuję kanały
    audio i tak).
    Nie potrzebuję super jakości (takie sobie nagłośnienie "publiczne").

    Niby mógłby to być np TDA8571J. To taki samachodowy wzmacniaczyk, 4
    kanałowy.
    Ale może ktoś poleciłby coś lepszego ? Może jakiś "D" ?
    Cena wskazana nie kosmiczna (bo jak mówiłem zastosowanie zdecydowanie nie
    audiofliskie).
    Bardziej wskazane zabezpieczenie przeciwzwarciowe na przykład...

    Co wy na to ?

  • 2. Data: 2011-03-12 21:46:05
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

> [...]
    > audiofliskie).
    > Bardziej wskazane zabezpieczenie przeciwzwarciowe na przykład...

    Może LM3875?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 3. Data: 2011-03-12 22:15:29
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Może LM3875?

    No może, ale w czym on lepszy od tego przykłądowego TDA ?

  • 4. Data: 2011-03-12 22:53:29
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

    Mam gdzies TDA7375V, na 4 omy, z zabezppieczen rowniez
    przeciwzwarciowe. Z grzaniem no to P=U*I nie przeskoczysz.
    Duzo sztuk potrzebujesz?

    mw158979(a)gmail.com

  • 5. Data: 2011-03-12 22:54:12
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Mam gdzies TDA7375V, na 4 omy, z zabezppieczen rowniez
    > przeciwzwarciowe. Z grzaniem no to P=U*I nie przeskoczysz.

    No tak,ale do tego jeszcze dochodzi ileś tam dodatkowych strat :)

    > Duzo sztuk potrzebujesz?

    Nie bardzo , jakieś 20-30 szt.

  • 6. Data: 2011-03-12 23:34:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-03-12 22:12, sundayman pisze:
> [...]
    > obudowie muszę dać ich sporo (kilkanaście kanałów ma być).
    > Ale może ktoś poleciłby coś lepszego ? Może jakiś "D" ?
    Moc co prawda mniejsza, ale chodzi "cyfrowo", nie grzeje się przy mocy
    znamionowej: 2x10W
    http://v-module.com/file/20100504103516-DS_VMA2016.p
    df
    http://www.dealextreme.com/p/vma2016-2-10w-audio-amp
    lifier-module-44122
    lub 1x15W
    http://v-module.com/file/20100702110642-DS_VMA2015.p
    df
    http://www.dealextreme.com/p/vma2015-15w-mono-audio-
    amplifier-module-44124
    Niestety one wszystkie chodzą prądowo, większą moc uzyskujesz na wyższej
    rezystancji...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2011-03-13 00:22:55
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Moc co prawda mniejsza, ale chodzi "cyfrowo", nie grzeje się przy mocy
    > znamionowej: 2x10W

    Ale ja muszę mieć przynajmniej 40W/kanał. No i nie więcej niż jakieś 60-70W

  • 8. Data: 2011-03-13 11:53:06
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

> [...]
    > Nie potrzebuję super jakości (takie sobie nagłośnienie "publiczne").
    >
    > Niby mógłby to być np TDA8571J. To taki samachodowy wzmacniaczyk, 4

    Tego generalnie nie polecam.
    Dźwięk OK, ale łatwo się grzeje bez powodu i upala też bez powodu.

    Pozdr. TC

  • 9. Data: 2011-03-13 14:46:58
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]

    > Najlepiej taki, który będzie się mało (wcale :) grzał, bo w jednej
    > obudowie muszę dać ich sporo (kilkanaście kanałów ma być).
    ..
    > Co wy na to ?

    popatrz na ofertę Texasa - mają bodajże 4 kanałowe, po 50W na kanał w
    SMD. Pytanie tylko jak z dostępnością u nas..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 10. Data: 2011-03-13 19:28:38
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > popatrz na ofertę Texasa - mają bodajże 4 kanałowe, po 50W na kanał w
    > SMD. Pytanie tylko jak z dostępnością u nas..

    Zgadza się. Np. TAS5414, to jest właśnie mniej więcej 4x50W. W Farnellu są
    podobno.
    Dzięki za podpowiedź.