  • 1. Data: 2015-01-24 09:07:47
    Temat: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Witam,

    Ostatnio pojawiły się "radia" samochodowe z androidem na pokładzie z
    możliwością podłączenia do CAN. Moje pytanie brzmi, co można przez tego CAN
    zrobić? Np. czy zamknięcie pilotem auta da sygnał jakiś do naszego androida?
    Czy tym androidem można będzie: zamknąć okna i złożyć luterka?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2015-01-24 09:47:05
    Temat: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 09:07:47 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
> [...]
    pokładzie z
    > możliwością podłączenia do CAN. Moje pytanie brzmi, co można przez

    Wszystko co udostępnione jest na CANie w danym modelu.

    Np. czy zamknięcie pilotem auta da sygnał jakiś do naszego androida?

    Jest to możliwe.

    > Czy tym androidem można będzie: zamknąć okna i złożyć luterka?

    Prawdopodobnie. Mi w Navarze przez CAN udało się zapalać światła
    drogowe, włączać migacze.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-01-24 10:00:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    >Prawdopodobnie. Mi w Navarze przez CAN udało się zapalać światła drogowe,
    >włączać migacze.

    Którędy sie wpiąłeś do CANa?

  • 4. Data: 2015-01-24 10:08:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 10:00:50 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Którędy sie wpiąłeś do CANa?

    Ja używałem własny moduł, pisałem ogólnie co może być na CANie. W
    navarze obdII jest nad pedałami.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-01-24 10:12:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Ostatnio pojawiły się "radia" samochodowe z androidem na
    pokładzie z
    > możliwością podłączenia do CAN. Moje pytanie brzmi, co można przez
    tego CAN

    Mógłbyś podać linka do takiego radia?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-01-24 10:33:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:
    tego CAN

    >Mógłbyś podać linka do takiego radia?

    To są "radia", czyli 2din komputery pokładowe na podmianę zamiast radia, na
    allegro i ali jest tego zatrzęsienie.

  • 7. Data: 2015-01-24 10:34:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    >Ja używałem własny moduł, pisałem ogólnie co może być na CANie. W navarze
    >obdII jest nad pedałami.

    Znaczy po obd2, na tym słychać cały ruch szyny can z samochodu?

  • 8. Data: 2015-01-24 11:03:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 10:34:08 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Znaczy po obd2, na tym słychać cały ruch szyny can z samochodu?

    Na obd2 (najczęściej) są styki od can, oznaczone canh i canl
    http://www.onboarddiagnostics.com/page03.htm

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-01-24 11:09:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 10:33:00 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > To są "radia", czyli 2din komputery pokładowe na podmianę zamiast
    radia, na
    > allegro i ali jest tego zatrzęsienie.

    Jednak poprosił bym o linka, na hasło "radio can" zwracane są radia,
    które są (lub nie są) sterowane poprzez CAN, czyli funkcjonalność
    trochę inna niż zasugerowałeś w pierwszym poście.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-01-24 14:14:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    >Jednak poprosił bym o linka, na hasło "radio can" zwracane są radia, które
    >są (lub nie są) sterowane poprzez CAN, czyli funkcjonalność trochę inna
    >niż zasugerowałeś w pierwszym poście.

    Daj markę pojazdu i słowo android, albo:
    http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=AS_20150124051243&SearchText=android+car+pc
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =radio+android&search_scope=category-709&bmatch=seng
    -v6-p-sm-isqm-2-e-0113

    Są kwadraciaki z ramką, ale są też takie idealnie pod dany pojazd
    przystosowane.