  • 1. Data: 2010-08-23 17:19:30
    Temat: [ cross ] Nokia n73 i cicha sluchawka
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakiegos czasu ,gdy ktos do mnie dzwoni w sluchawce ledwo go slysze,
    pomimo tego ze glosnosc mam ustawiona na max. Nie mam pomysly co to moze
    byc, zastanawiam sie czy wymienic glosnik, ale czytajac troche na necie
    ciezko bedzie powiedziec, czy to cos zmieni.
    Zatem, jakies pomysly ?

    pozdr

    CeZ__134