  • 1. Data: 2016-08-16 18:52:45
    Temat: [cross] dupowystrzał M$
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    otwieram dyskusję, jak na kompie zainstalować:
    Windows XP
    Visual Studio Express 2010
    Protel 99 SE
    Kaspersky 2016
    no to dopiero jest problem...

    co zdążyłem sprawdzić:
    - po zainstalowaniu na świeży system xp expressa działa
    - po zainstalowaniu protela przestaje działać
    pokazuje komunikat:
    http://zsyp.eu/smieci/pad-vc.JPG
    - po próbie naprawy vc ex, wywala się kaspersky
    - po próbie naprawy vc, pokazuje, że między innymi NET 4.0 nie jest
    poprawnie zainstalowany...

    czy Ktoś coś?

  • 2. Data: 2016-08-16 19:08:19
    Temat: Re: [cross] dupowystrzał M$
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-16 18:52, platformowe głupki wrote:
    > otwieram dyskusję, jak na kompie zainstalować:
    > Windows XP

    Jaki to ma związek z elektroniką lub programowaniem?

  • 3. Data: 2016-08-16 19:13:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak z punktu widzenia wspólnoty europejskiej problem nie występuje...

  • 4. Data: 2016-08-16 19:15:59
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > Jaki to ma związek z elektroniką lub programowaniem?
    Sprawdź najpierw zasilacz ... :]

  • 5. Data: 2016-08-16 19:17:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kazał ci ktoś kiedyś używać silverlight?

  • 6. Data: 2016-08-18 18:22:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    próbował Ktoś tu spoza po/eu instalować VS2010Ex na virtual box?
    co to jest ten virtual box? może mnie Ktoś oświecić? i pomóc to pogodzić?