  • 1. Data: 2018-01-10 22:20:22
    Temat: cv
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ostro - powstała biblioteka do rozpoznawania obrazów

    czy powstała biblioteka do rozpoznawania dźwięków?

  • 2. Data: 2018-01-14 19:45:03
    Temat: Re: cv
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no kurwa Nikt nie wie?

  • 3. Data: 2018-01-15 12:03:19
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 22:20, denat 'POPIS/EU pisze:
    > ostro - powstała biblioteka do rozpoznawania obrazów
    >
    > czy powstała biblioteka do rozpoznawania dźwięków?

    Ja mam w czytniku grup bibliotekę do rozpoznawania idiotów.
    Zaznaczyła mi na czerwono Twój post.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2018-01-15 20:27:45
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Ja mam w czytniku grup bibliotekę do rozpoznawania idiotów.
    > Zaznaczyła mi na czerwono Twój post.

    proszę! chylę! błagam! powiedz mi!

    gdzie wy się - kurwa - tego uczycie?

    muszą być do tego jakieś książki? czy może to najtajniejsza wiedza
    przekazywana - ustnie - przez trepów zaufanym kotom w wku?

  • 5. Data: 2018-01-15 22:09:00
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 15.01.2018 o 12:03, Marek pisze:

    > Ja mam w czytniku grup bibliotekę do rozpoznawania idiotów.
    > Zaznaczyła mi na czerwono Twój post.

    Marku nie karm trolla bo nie warto, szkoda wkładanej energii we wciskane
    klawisze odp jemu :)

    Pozdrawiam
    J-23

  • 6. Data: 2018-01-16 21:24:21
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Pozdrawiam
    > J-23

    teeee, a co ty sądzisz o wskaźnikach na wskaźnik na strukturę wskaźników
    na wskaźniki na wskaźniki? ogarniasz jeszcze te nawiasy, czy po prostu
    kompilujesz i patrzysz gdzie ci błąd wywali?

  • 7. Data: 2018-01-17 00:27:04
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 12:03:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Ja mam w czytniku grup bibliotekę do rozpoznawania idiotów.
    > Zaznaczyła mi na czerwono Twój post.

    moze nie powinienem tego mowic ale ja za baranow uwazam ludzi ktorzy 1) kretynicznie
    upraszczają (chocby tak jak kolega wyzej) 2) plotą proste bzdury i nieprawdy (jedno z
    drugim zapewne sie wiąze, byc moze nawet to jedno i to samo)

    kolega identyfikator tymczasem nie upraszcza - robi cos wrecz przeciwnego (czyli
    produkuje jakies tresci dosyc skomplikowane i niespotykane) ..calkiem mozliwe ze są
    to bzdury ale jesli sa to bzdury (ciezko stwierdzic bo nie ogarniam tego) to sa one
    przynajmniej pokomplikowane w sposob ktory nie wydaje sie w calosci bzdurny ;c

    (piszac to sam nie czuje si eniestsy znowu za dobrze, znowu boje sie ze sie zarazilem
    toksoplazmozą bo wzrok mi sie rozmywa i czuje dziwne bóle, god help me (niebyloby
    dobrze byc tym zarazonym bo podobno uszkadza mozg))

  • 8. Data: 2018-01-17 16:52:46
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja to się cały czas zastanawiam, czy my frajerzy to czasem nie jesteśmy
    ciągle czymś zarażani... nie ogarniam tego... P.S. gdzie szukać
    odpowiedzi na to pytanie? może przypadkiem Ktoś wie?

  • 9. Data: 2018-01-17 17:54:59
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 16:52:48 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > ja to się cały czas zastanawiam, czy my frajerzy to czasem nie jesteśmy
    > ciągle czymś zarażani... nie ogarniam tego... P.S. gdzie szukać
    > odpowiedzi na to pytanie? może przypadkiem Ktoś wie?

    raczej jest tak ze niektorzy nie lubia sie pchac do kolejki (nielubią to za malo
    powiedziane, nie potrafia, nie mają sily itd) wtedy nie dziwota ze masa prymitywów
    z lokciami i ryjami jest w danej kolejce pierwsza wiekszosc jest w srodku, a ci o
    ktorych mowie sa na końcu

    sam z tym przepychaniem sie w tych kolejkach tez w zyciu jestem raczej slaby.. wymaga
    to sporo jakiejs sily i determinacji
    (albo przynajmniej znajomych bo znajomi potrafia tu pomoc) ktora duzo ludzi ma i
    startuje w tych wyscigach a ja tak srednio

    aczkolwiek z wiekiem przynajmniej nabralem pewnych obserwacji i doswiadczenia ktore
    czasem pomaga w niektorych sytuacjach

  • 10. Data: 2018-01-17 18:00:22
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 17:55:01 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    startuje w tych wyscigach a ja tak srednio

    > aczkolwiek z wiekiem przynajmniej nabralem pewnych obserwacji i doswiadczenia ktore

    tak mi sie wydaje ze by byc dobrym w tym zdobywaniu zasobow, trzeba ten
    'przpychanizm' trenowac doskonalic itd itd (i wielu ludzi to trenuje) wtedy to pewnie
    jak potrenujesz to duzo rzeczy wychapiesz
    - ale ja jak mowie tak srednio, ale zdaje sie ze widuje od czasu do czasu ludzi
    ktorzy sie tym zajmują