  • 1. Data: 2003-07-15 07:50:15
    Temat: cyfra plus i internet
    Od: "Jurek" <a...@w...pl>

    czy ktoś słyszał o projekcie uruchomienia internetu w pakiecie TV sat
    Cyfra+ ???
    Podobno ma to być transmisja dwustronna przez antenę sat,tzn
    nadawanie/odbiór, to ma działać po wymianie konwertera na nowy typ.
    Tak zapewniają terenowi dealerzy. Prędkość ma być ok 800 kb.Ciekawe,może to
    tylko nowy chwyt reklamowy ???
    pozdr.abcd

  • 2. Data: 2003-07-15 09:47:49
    Temat: Re: cyfra plus i internet
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Użytkownik "Jurek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podobno ma to być transmisja dwustronna przez antenę sat,tzn
    > nadawanie/odbiór, to ma działać po wymianie konwertera na nowy typ.

    Terminale cyfry nie maja takiej mozliwosci. Oprocz tego maja homologowane
    modemy v90 na pokladzie, obslugiwane przez soft. Jezeli wiec bedzie inet,
    to tak samo jak w polsacie i wszystkich nalezacych do Canal+ sieciach
    w europie - z kanalem zwrotnym przez telefon.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 3. Data: 2003-07-23 11:42:27
    Od: "S.T." <s...@w...pl>

    Trzy lata temu jak podpisywałem umowę z Cyfrą też mówili, że będzie internet
    :)