  • 1. Data: 2019-06-11 18:41:10
    Temat: czolowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/łódzkie-
    dwaj-koledzy-czołowo-zderzyli-się-na-motocyklach-25-
    i-27-latek-zginęli-na-miejscu/ar-AACHTON

    "Do wypadku doszło w niedzielę 9 czerwca przed godziną 15 w
    miejscowości Dębina w gminie Kleszczów (województwo łódzkie). Ze
    wstępnych ustaleń policji wynika, że dwaj motocykliści jechali jezdnią
    z przeciwnych stron. Gdy mijali się na łuku drogi, doszło do czołowego
    zderzenia pojazdów. Siła uderzenia była tak silna, że pojazdy uległy
    całkowitemu zniszczeniu - jeden z nich się zapalił, a drugi rozpadł na
    drobne części. "

    Taa ... srodkowy pas byl za waski, czy predkosc za duza i jednego
    wynioslo/scial ?

    J.

  • 2. Data: 2019-06-11 19:52:28
    Temat: Re: czolowka
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Taa ... srodkowy pas byl za waski, czy predkosc za duza i jednego
    > wynioslo/scial ?
    tzw cykor
    wygrali....

  • 3. Data: 2019-06-11 20:11:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty zalozyles temat to zamiast pytac opowiedz jak bylo.

  • 4. Data: 2019-06-12 15:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ty zalozyles temat to zamiast pytac opowiedz jak bylo.

    A skad mam wiedziec, skoro mnie tam nie bylo.
    To Twoje wojewodztwo :-)

    Ale ... zastanow sie - jakiej szerokosci chodnika wymagaja dwie
    hulanogi jadace z predkoscia 25km/h na zakrecie :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-06-12 16:14:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zatrzymam sie i zsiade jak uznam ze moze byc niebezpiecznie. Jak moje wojewodztwo to
    oczywiscie powiniem wiedziec na zasadzie jak chinczyk pytal slowaka ile ich jest. Jak
    sie dowiedzial to spytal czy wszyscy znaja sie po imieniu.