  • 1. Data: 2014-01-18 23:34:07
    Temat: czujniki cofania
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    To lód pomyślał Stirlitz. To koniec pomyślała babcia.

    Zawsze dokładnie oczyszczaj czujniki ze śniegu i lodu :)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-01-18 23:47:55
    Temat: Re: czujniki cofania
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.01.2014 23:34, PiteR pisze:

    > To lód pomyślał Stirlitz. To koniec pomyślała babcia.
    >
    > Zawsze dokładnie oczyszczaj czujniki ze śniegu i lodu :)

    albo zamontuj kamere cofania. ma już ktoś, bo ja sie zastanawiam..
    ToMasz

  • 3. Data: 2014-01-18 23:55:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > albo zamontuj kamere cofania. ma już ktoś, bo ja sie zastanawiam..

    Sam nie mogę a firma wzięła golasa
    a tymczasem, za mniejsze pieniądze niż u nas :)

    tadam

    http://youtu.be/t4R1HpufOZ0

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-01-19 00:01:18
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-18 23:47:55 niejaki ToMasz napisał:

    > albo zamontuj kamere cofania. ma już ktoś, bo ja sie zastanawiam..
    > ToMasz

    ta

    ja mam

    nawet 2 sztuki

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2014-01-19 09:24:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > ta
    > ja mam
    > nawet 2 sztuki
    napisz coś proszę. jaki jest optymalny kąt kamery, jak rozwiązałeś
    problem monitora... jak to działa w praktyce
    ToMasz

  • 6. Data: 2014-01-19 11:16:58
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-19 09:24:16 niejaki ToMasz napisał:
    > napisz coś proszę. jaki jest optymalny kąt kamery, jak rozwiązałeś
    > problem monitora... jak to działa w praktyce
    > ToMasz

    podejrzewam że masz osobówke więc dla ciebie idealny będzie ekran w
    lusterku wstecznym (nie zajmuje dodatkowego miejsca i nie kusi złodzieja)
    oraz kamera cofania o dużym kącie (150-170 stopni) zamocowana w ramce
    tablicy rejestracyjnej lub w lampce oświetlenia ww. tablicy

    połaczenie kamera-ekran kablowe lub radiowe

    możesz kupić osobne części lub komplet
    wybór jest duzy na a.. i e...

    ja kamery montowałem do vana więc monitor mam zamiast lusterka (które i tak
    jest zbędne) kamery zamontowane nad tylnymi drzwiami
    jedna 90 stopni - pracuje cały czas jako lusterko wsteczne
    druga 170 stopni - włączana "na życzenie" używana podczas manewrów na
    parkingu

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2014-01-19 11:21:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-18, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > albo zamontuj kamere cofania. ma już ktoś, bo ja sie zastanawiam..

    Prowadzicie ciezarowki z naczepami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-01-19 11:28:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.01.2014 11:21, AZ pisze:

    > Prowadzicie ciezarowki z naczepami?

    ja? xsare picasso. ale jak mam dać 50zł za czujniki, które tylko piszczą
    i marnie powiadamiają o odległości, to wolę dołożyć drugie 50 i kupić
    kamere...

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-01-19 11:53:40
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-01-19 11:21:34 niejaki AZ napisał:

    > Prowadzicie ciezarowki z naczepami?

    wystarczy prowadzić pełnowymiarowego van-a żeby na światłach stojący za
    tobą pasek w tedeiku nie był widoczny w bocznych lusterkach

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2014-01-19 11:56:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-19, p0li <p...@t...net> wrote:

    > wystarczy prowadzić pełnowymiarowego van-a żeby na światłach stojący za
    > tobą pasek w tedeiku nie był widoczny w bocznych lusterkach

    Cofasz na swiatlach? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200