  • 1. Data: 2015-11-29 05:28:57
    Temat: czy Mastercard kłamie?!
    Od: n...@p...pl

    reklama MC twierdzi że za każdą transację kartową
    fundują oni jeden pełnowartościowy posiłek dla
    jednego dziecka w Afryce...

    jak to możliwe? Przecież ich prowizje spadają, ich
    zarobek na pojedynczej transakcji jest niewielki...

    a może rozwiązanie kryje się w niskiej cenie tego
    posiłku?! Może taki posiłek kosztuje np. 10 groszy?

  • 2. Data: 2015-11-29 06:05:23
    Temat: Re: czy Mastercard kłamie?!
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/29/2015 01:28 PM, n...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > a może rozwiązanie kryje się w niskiej cenie tego
    > posiłku?! Może taki posiłek kosztuje np. 10 groszy?

    Możesz wskazać na źródło? Link do reklamy?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2015-11-29 07:03:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > a może rozwiązanie kryje się w niskiej cenie tego
    > posiłku?! Może taki posiłek kosztuje np. 10 groszy?

    https://www.mastercard.com/plp/personal/pl/news/2011
    _12_06_podarujposilek_alma.html

    20 eurocentów i za kazda trasakcje ale ZBLIZENIOWA.
    Wczytaj sie dokładnie

    A wyniki akcji w Poslce:

    The campaign raised $10,856 in 2011, enough for 40,000 meals, and
    $28,004 in 2012, enough for 103,000 meals.

    http://newsroom.mastercard.com/documents/factsheet-m
    astercardworld-food-programme-partnership/

  • 4. Data: 2015-11-29 12:54:16
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > Wczytaj sie dokładnie

    > http://newsroom.mastercard.com/documents/factsheet-m
    astercardworld-food-programme-partnership/

    akurat zbliżeniowo płacę bardzo często (kilka razy dziennie), ale
    szkoda że akcja dotyczy tylko drogiego sklepu ALMA, z którego ja
    akurat NIE korzystam.

    a co do wartości - zgadłem że rozwiązanie zagadki tkwi w niskiej
    wartości posiłku, co wiecej "przeszacowałem" jego wartość,
    gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

  • 5. Data: 2015-11-29 12:59:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-29 o 12:54, n...@p...pl pisze:
    > co wiecej "przeszacowałem" jego wartość,
    > gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

    ???

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-11-29 14:50:40
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/29/2015 08:59 PM, Liwiusz wrote:

    > ???

    W narodzie z matematyką i logicznym myśleniem na bakier, niestety (i nie
    tylko w polityce).

    - 0,10 zł to mniej niż 0,20 EUR

    - inne firmy nie dają nic, MasterCard daje 0,20 EUR - wniosek -
    MasterCard to oszuści, bo mogliby przecież dać więcej

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2015-11-29 18:42:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@p...pl wrote:
    > a co do wartości - zgadłem że rozwiązanie zagadki tkwi w niskiej
    > wartości posiłku, co wiecej "przeszacowałem" jego wartość,
    > gdyż 0,20 euro to dużo mniej niż 0,10 złotych.

    no to chyba jeszcze troche bedziemy musieli poczekac :)

  • 8. Data: 2015-11-29 19:45:04
    Od: n...@p...pl

    > - 0,10 zł to mniej niż 0,20 EUR
    >
    > - inne firmy nie dają nic, MasterCard daje 0,20 EUR - wniosek -
    > MasterCard to oszuści, bo mogliby przecież dać więcej

    co do mojego błędu rachunkowego to masz rację...
    ale co do reszty nie bardzo...

    Z kontekstu mojej wypowiedzi wynika bowiem, że "rozwiązaniem
    zagadki" (czy są oszustami) jest niska cena fundowanego posiłku

    a zatem skoro posiłek jest tani 0,20 euro, to mogę przyjąć
    że jednak NIE kłamią (i właśnie na tym polega "rozwiązanie")

    a zatem 1:1
    gdyż ja błędnie policzyłem, która wartość jest większa
    a Ty wykazałeś się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem.

  • 9. Data: 2015-11-30 12:55:31
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Oni z hameryki? To niech sami dokarmiaja czarny lad sprawa jest prosta:

    papu, ryz - mnoza sie jak kroliki - nadal nic nie potrafia - nadal trzeba
    dozywiac - emigracja przez Libie (Kadafi ich Kalachami trzymal od granic Libii,
    dzis nikt) - ladowanie na Lesbos/Lampeduza i dalej do pod tunel La Manche i
    robienie burd. Zaklete kolo.

    Przykre ale czesciej wyciagne Vise ;-)

  • 10. Data: 2015-12-04 02:12:22
    Od: n...@p...pl

    > Przykre ale czesciej wyciagne Vise ;-)

    czy ta dotacja do posiłków w afryce dotyczy tylko
    i wyłącznie jednego sklepu znanego jako ALMA czy
    może łapią sie także inne transakcje np. w Netto?