  • 1. Data: 2017-05-04 10:42:05
    Temat: czy da się podmienić protokol w js?
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Uszanowanie!
    Jest sobie pewien dziwny CRM gdzie ładuje się prezentacje w postaci slajdów
    w html5(+JS) popakowanych w zipy, a raczej nie łąduje a wysyła komuś do
    załadowania.
    Slajdy otwierane są potem na tabletach w aplikacji która te slajdy pobiera.
    Nawiguje się pomiędzy nimi, np ze slajdu 1 do 2 za pomocą linków w podobie
    (nie ma tu błędu, bez apostrofów w nawiasie).
    Testowanie nawigacji między slajdami jest w takiej formie upierdliwe tzn
    niemożliwe,
    więc robiłem wersję z wrapperem JS który linki w postaci
    lokalnie traktował jako prowadzące do katalogów z htmlem slajdu a na
    tablecie miał wykrywać w ścieżce location
    ciąg "/data/application/" i formować veevową wersję ale dostałem info że to
    nie działa - najwyraźniej JS we tej apce jest zubożony, np prosty JS do
    rozpoznania silnika browsera nie rozpoznał nic. (do samego CRM-a dostępu nie
    mam, materiały wgrywa tam ktoś trzeci a sama veeva ma taką dziwną politykę
    reglamentacji dostępu że nie zanosi się abym taki dostęp do jakiegoś ich
    sandboxa uzyskał).
    Pozostaje mi więc zrobienie własnego. I o ile nie mam problemu z
    mechanizmami które załadują i porozpakowują te slajdy, to nie mam pomysłu
    jak ugryźć nawigację między nimi za pomoca tych dziwnych
    href="../slajd_02/slajd_02.html">
    Ma ktoś sposób?

  • 2. Data: 2017-05-04 19:22:50
    Temat: Re: czy da się podmienić protokol w js?
    Od: s...@g...com

> [...]
    > nie działa - najwyraźniej JS we tej apce jest zubożony, np prosty JS do
    > rozpoznania silnika browsera nie rozpoznał nic.

    To może być problem ścieżki a nie JS. Pod Windows nie można np. pobierać plików JS z
    dysku. Pod Androidem z kolei nie mogą one być w exe. Ale moje doświadczenie dotyczy
    Qt i jego udziwnień w dziedzinie przeglądarek, więc nie koniecznie musi być tak w
    twoim przypadku. Tym nie mniej sprawdziłbym czy na pewno ścieżki są absolutne (prawie
    na pewno nie obsłuży ściwżki względnej) i czy są prawa dostępu do tych plików (bo jak
    rozumiem to Linux). Być może silnik JS obsługuje jedynie pobieranie plików z domeny
    (a nie z dysku lokalnego). Jak powalczysz to na pewno uda się pobrać pliki inne niż
    te w oryginalnych linkach...