  • 11. Data: 2020-05-25 20:49:29
    Temat: Re: czy kupić grafikę?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-05-25 o 18:17, a...@i...pl pisze:

    > Może faktycznie nie zauważyłem, że mówisz o tych niby-kartach wbudowanych w
    procesor, czy płytę.

    > Może to być za słabe, bo to są tylko takie prowizorki - dodatki za friko.

    Które to prowizorki?
    Bo od kilku generacji to są całkiem niezłe układy, dają sobie spokojnie
    radę nawet z grami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2020-05-26 04:48:32
    Od: a...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2020 20:49:30 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Które to prowizorki?
    > Bo od kilku generacji to są całkiem niezłe układy, dają sobie spokojnie
    > radę nawet z grami.

    no pewnie... zwłaszcza z szachami: Titans 3D mady by MS. :)

  • 13. Data: 2020-05-26 19:02:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-24 o 03:39, a...@i...pl pisze:

    > mitologia
    >
    > grafika jest do gier 3D.
    >
    > filmy obsłuży dowolna grafika,
    > bo to jest gówniane zadanie dla karty - sam procesor tu wystarczy, czyli soft.

    Nieprawdą jest jakoby.
    Zestaw AMD x64 + onboard nforce4 -> youtube się tnie.
    Po dodaniu GT1030 youtube śmiga. No prawie, ale jest spokojnie używalne.

  • 14. Data: 2020-05-27 17:45:13
    Od: a...@i...pl

    W dniu wtorek, 26 maja 2020 19:02:34 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Nieprawdą jest jakoby.
    > Zestaw AMD x64 + onboard nforce4 -> youtube się tnie.
    > Po dodaniu GT1030 youtube śmiga. No prawie, ale jest spokojnie używalne.

    Jakieś głupoty opowiadasz.

    filmy na youtube, czy dowolne, normalnie chodzą
    nawet na starych pecetach - z marnym pentium 4
    i dowolna grafika 200 MHz.

    Mam nawet taki stary pecet z Radeonem 550 + P4, no i z filmami nie widzę problemów...

    4k to nie odpali, oczywiście, bo ta karta ma
    maks. rozdzielczość chyba z 1900 x ?;
    no, ale gdyby mogła włączyć 4000, pewnie też by to poszło... od biedy,
    bo to jedynie 4x więcej obliczeń.

  • 15. Data: 2020-05-27 19:19:21
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 May 2020 08:45:13 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość <c...@g...c
    om>
    od a...@i...pl :

    >Mam nawet taki stary pecet z Radeonem 550 + P4, no i z filmami nie widzę
    problemów...

    RX550? Toś przywalił, ta karta dekoduje sama wszystko aż do rozdzielczości 4K
    włącznie
    (chyba poza poza VP9).
    Jesteś pewien, że wiesz co masz w tym komputerze?

  • 16. Data: 2020-05-27 20:44:58
    Od: a...@i...pl

    W dniu środa, 27 maja 2020 19:19:23 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał:
> [...]
    włącznie
    > (chyba poza poza VP9).
    > Jesteś pewien, że wiesz co masz w tym komputerze?

    Nie żadne RX, lecz zwyczajny radeon 550, albo raczej 5500;
    to był taki złom z roku 2000r, chyba;

    i pracuje to na wtyku AGP, bo jeszcze PCI-E wtedy nie było!