  • 1. Data: 2016-12-01 10:53:42
    Temat: czy mobile.de jest wyznacznikiem cen
    Od: Bolko <s...@g...com>

    zadałem na forum renault pytanie:

    są dwie renówki:

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gtskora4cont
    rolnavigacjaparktronikbixenonvat-23-ID6yxB19.html

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gt4-controls
    koranavibixenongrzane-foteleparktronik170km-ID6yEyIP
    .html

    Każda kosztuje koło 47 kzł

    wchodzę na mobile.de

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gt4-controls
    koranavibixenongrzane-foteleparktronik170km-ID6yEyIP
    .html

    rocznik 2011 i 2012
    a ceny 50 + kzł.
    A jeszcze handlarz musi zarobić.

    Ja wiem że te auta z Holandii i zwrot podatku itd ale aż taka różnica.

    ps
    dzwoniłem do Panów auto 100% bezwypadkowe i rok gwarnacji.

    =====
    w odpowiedzi przeczytałem:

    Handlarze nie kupuja z mobile.de tylko po znajomosciach, z placow, serwisow itp.

    Kupuja kilka aut i dzieki temu negocjuja cene.

    Ale kupuja tez glownie auta brudne, przytarte itp.
    Sa licytacje.

    Generalnie dobry handlarz, ma zrodla takie, ze bierze udzial w licytacji czy
    wlasciwie w skladaniu ofert, i dopiero jak nikt nie kupi, oferty beda za slabe, to
    trafiaja na jakies tam strony jak autoscout czy mobile.de

    Polski rynek wymusil takie zmiany.

    i inny:

    Tymi cenami z mobile.de niezupelnie mozna sie sugerowac. Ja ogladam w DE przewaznie
    2,3 auta w miesiacu i czesto te najdrozsze sa poprostu hu...we. W zeszlym tygodniu w
    salonie Renault na Bawarii ogladalem Koleosa. 2008 rok,przebieg 90tkm,zostawiony w
    rozliczeniu przez pierwszego wlasciciela,cena 10000EUR,czyli najdrozszy z tego
    rocznika na calym portalu.

    Zajezdzam na miejsce,a tu obtarty przedni i tylny blotnik,przedni i tylni
    zderzak(wszystko do malowania),z przodu brakuje jednego czujnika parkowania,prog
    wgnieciony ze sladami rdzy,relingi zniszczone,srodek chlew,zniszczony jak
    cholera,uwaga wyposazenie Expression:-)

    W Magdeburgu w salonie Renault LIII 2009 rok,2.0 dci Dynamique za 8900EUR,przebieg
    130tkm. Rdza na blotniku i drzwiach,wyje..ne hamulce i opony:-)

    Takze zdjecia i ceny to jedno,wszystkiego do jednego wora nie mozna wrzucic:-)

    Robilem kiedys u handlarza z Walbrzycha,zajmowalem sie papierami i powiem tylko,ze
    mozna niedrogo kupic fajne auto,ale trzeba miec znajomosci,firme i checi.

    to jak przejmować się mobile czy nie?

  • 2. Data: 2016-12-01 11:34:52
    Temat: Re: czy mobile.de jest wyznacznikiem cen
    Od: p...@g...com

    -- to jak przejmować się mobile czy nie?

    absolutnie nie :-) zwlaszcza ze:

    "dzwoniłem do Panów auto 100% bezwypadkowe i rok gwarnacji."

    do tego "firma z certyfikatem RZETELNA FIRMA"

    w tej sytuacji trzeba leciec po kase i szybko kupowac :-)

    PS
    a teraz powaznie:

    Niemcy
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/opel-
    zafira-1-9-cdti-automatik-innovation-110-jahre-hambu
    rg/236118311.html?lang=de
    4500 ojro czyli jakies 19 tys pln

    Polska
    http://otomoto.pl/oferta/opel-zafira-1-9-cdti-120-km
    -06-2010-keyless-go-tempomat-klimatronik-ID6yFsHb.ht
    ml#451c0e9cdd
    18900 pln czyli podobnie mimo ze nowsze rocznikowo i 100 tkm mniej przejechane

    doliczajac do tej z mobile oplaty i zysk handlarza (min 2 tys. pln) wychodzi ze mamy
    do czynienia ze Swietym Mikolajem :-) w te bajki:

    "Handlarze nie kupuja z mobile.de tylko po znajomosciach, z placow, serwisow itp."

    srednio wierze, kazde auto na dzielnicy ma za szyba przynajmniej raz w tygodniu
    kartke od tureckiego handlarza z oferta kupna ... dealerzy pchaja uzywane w
    internecie, serwisy to samo, w gre wchodza ew. aukcje komornicze czy rozbitki z
    ubezpieczalni ... rabat ilosciowy przy tanszych autach tez nie jest duzy, musialbyc
    wziac z 10 tych Lagun zeby turecki spuscil tauzena czy dwa a laweta to zazwyczaj
    kilka sztuk ... nikt nie ogarnie wszystkich trikow handlarzy wiec wybor jest prosty:
    albo kupujesz tanio podejmujac swiadomie ryzyko albo siegasz glebiej do kieszeni i
    kupujesz z pewnego zrodla ...

    P.

  • 3. Data: 2016-12-01 11:58:07
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    ml#451c0e9cdd
    > 18900 pln czyli podobnie mimo ze nowsze rocznikowo i 100 tkm mniej przejechane

    Oba to trupy, za 20k PLN cieżko kupić Corse 2010 a co dopiero zafirę
    diesel, która jako nowa kosztowała pewnie ok. 85k PLN.

    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2016-12-01 12:16:13
    Od: p...@g...com

    --Oba to trupy, za 20k PLN cieżko kupić Corse 2010 a co dopiero zafirę diesel, która
    jako nowa kosztowała pewnie ok. 85k PLN.

    mozna szacowac ze auto z silnikiem diesla robi w Niemczech okolo 30-40 tkm rocznie
    niemniej wciaz trafiaja sie "optymisci" ktorzy wierza w roznego rodzaju okazje u
    rodzimych handlarzy

    P.

  • 5. Data: 2016-12-01 12:24:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >wchodzę na mobile.de
    >http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gt4-control
    skoranavibixenongrzane-foteleparktronik170km-ID6yEyI

    Ale to ta sama co powyzej.
    Inna znalazles na mobile, czy te sama ?

    >rocznik 2011 i 2012
    >a ceny 50 + kzł.
    >A jeszcze handlarz musi zarobić.

    >Ja wiem że te auta z Holandii i zwrot podatku itd ale aż taka
    >różnica.

    Jaki zwrot ?

    Tak ogolnie - na mobile rozpietosc cen potrafi byc straszna - nawet
    4-ro krotna, pomijajac jakies rozbitki.
    A przy takich widlach ... czy to moze byc jakikolwiek wyznacznik ?

    U nas takich widelek nie ma ... chyba nie ma.

    >Handlarze nie kupuja z mobile.de tylko po znajomosciach, z placow,
    >serwisow itp.
    >Kupuja kilka aut i dzieki temu negocjuja cene.
    >Ale kupuja tez glownie auta brudne, przytarte itp.

    Osobna sprawa, ze w Niemczech normalna sprawa jest to, ze klient
    przyjezdza po nowe auto do dealera i zostawia stare w rozliczeniu.
    A dealer ... musi dac taka cene skupu, aby zarobic.
    To i mozliwosc manewru ma.

    A na Galileo mozna obejrzec picowanie auta po niemiecku.

    Niemcy sie tez patrza na przebieg, i na wiecej niz 200 tys mowia
    schrott. Co powoduje, ze jak kupujesz auto, to szukasz takiego ponizej
    150 tys.
    A te powyzej ... znacznie taniej, dla Polakow :-)

> [...]
    >licytacji czy wlasciwie w skladaniu ofert, i dopiero jak nikt nie
    >kupi, oferty beda za slabe, >to trafiaja na jakies tam strony jak

    Sa tez auta po powodzi czy gradobiciu :-)

> [...]
    >W Magdeburgu w salonie Renault LIII 2009 rok,2.0 dci Dynamique za
    >8900EUR,przebieg 130tkm. Rdza na blotniku i drzwiach,wyje..ne hamulce i

    Tylko ze L3 2009 diesel na mobile.de jest teraz 81,
    najtansza 3700 euro, ale 250kkm i silnik 1.5 (110KM jednak).
    To ograniczmy jeszcze moc silnika, taka z 348kkm nas nie interesuje,
    ale czy to zle wyglada ?
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=23
    5182984

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=22
    8923218
    188kkm, 5700e
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=23
    4178144
    135kkm, 5750e

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=23
    4522663
    135kkm, 9000e
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=23
    2106407
    44kkm, 10900e
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=23
    1791075
    124kkm, 10980e
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=22
    8551486
    65kkm, 12690e

    Ktos sie potrafi dopatrzec, czemu tak ?

    Wyznacznik ceny ... na pewno nie :-)

    P.S. Niemiecki dealer na uzywane auto musi dac gwarancje czy tam
    rekojmie klientowi.
    Wiec byc moze Polak moze za pol ceny ...

    PPS. skoro jest egzemplarz 348kkm, to czy sie bac takiego, co ma 188 ?

    J.

  • 6. Data: 2016-12-01 13:56:49
    Od: p...@g...com

    --Niemcy sie tez patrza na przebieg, i na wiecej niz 200 tys mowia schrott.

    30% aut na niemieckim (wtornym) rynku jest skrecone

    --Niemiecki dealer na uzywane auto musi dac gwarancje czy tam rekojmie klientowi.Wiec
    byc moze Polak moze za pol ceny ...

    gwarancja od tureckiego z wynajetym placem i firma na niezyjaca ciotke ? inny patent
    to jakas smieciowa gwarancja z zewnetrzna firma tez nic nie warta

    --PPS. skoro jest egzemplarz 348kkm, to czy sie bac takiego, co ma 188 ?

    niski przebieg MUSI byc udokumentowany co w przypadku Renault jest raczej ciezkim
    tematem

    P.

  • 7. Data: 2016-12-01 14:40:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >--PPS. skoro jest egzemplarz 348kkm, to czy sie bac takiego, co ma
    >188 ?
    >niski przebieg MUSI byc udokumentowany co w przypadku Renault jest
    >raczej ciezkim tematem

    Ta, ja jeszcze pamietam takiego, co sprzedal krecone mitsubishi, tyle
    co nic, 330 chyba miala zamiast licznikowych 300 kkm,
    ale jak sie potem upieral ze przeciez 300 jest UDOKUMENTOWANE.
    I mial racje - na 300 dokumenty byly :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-12-01 15:24:43
    Temat: Re:(OT) czy mobile.de jest wyznacznikiem cen
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gtskora4cont
    rolnavigacjaparktronikbixenonvat-23-ID6yxB19.html

    tyle sie pisze ze nowe fury sa nietrwale...
    a tu 200 k na tablicy, mozliwe ze i wiecej a srodek ZERO zuzycia...
    qwa - renowy trza brac aktualnie....
    chyba ze patrzec nie umiem....

  • 9. Data: 2016-12-01 15:43:57

    W dniu 2016-12-01 o 15:24, abn140 pisze:
> [...]
    >
    > tyle sie pisze ze nowe fury sa nietrwale...
    > a tu 200 k na tablicy, mozliwe ze i wiecej a srodek ZERO zuzycia...

    Ja się dziwiłem że w 9 letnim aucie kierownica taka "niewyslizgana"
    Panie (mówił sprzedawca) to toyota jest to i lepsze materiały.

    Tylko że w rok wyślizgałem tą kierownicę do normalnego wyglądu że to
    samochód używany jest ;-)

    PS. Cholera wie czy mam poduszkę kontrolka działa normalnie :-)