  • 1. Data: 2009-06-03 05:21:58
    Temat: czy można ..
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Czy możńa kupić teraz telefon w Play i zerwać umowę po 1 lipca ?
    Artykuł na ten temat
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200906
    03/KRAJ/598932376

  • 2. Data: 2009-06-03 06:23:54
    Temat: Re: czy można ..
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    mz pisze:
    > Czy możńa kupić teraz telefon w Play i zerwać umowę po 1 lipca ?
    > Artykuł na ten temat
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200906
    03/KRAJ/598932376

    Na 99% nie - dostaniesz do podpisania już nowy regulamin

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 3. Data: 2009-06-03 06:38:43
    Od: adrian <a...@k...chip.pl>

    Plus zmienia regulamin, a nie Play ;)

  • 4. Data: 2009-06-03 06:49:33
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:h054tv$3sc$1@inews.gazeta.pl...
    03/KRAJ/598932376
    > Na 99% nie - dostaniesz do podpisania już nowy regulamin

    Jak mogę dostać do podpisania regulamin, który jeszcze nie obowiązuje ?

  • 5. Data: 2009-06-03 08:02:33
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    Paweł Muszyński pisze:
    03/KRAJ/598932376

    > Na 99% nie - dostaniesz do podpisania już nowy regulamin

    Dobrze że nie napisałeś że na 100% ;)
    Oczywiście że można rozwiązać umowę - warunki "zerwania" masz opisane w
    regulaminie/umowie.

  • 6. Data: 2009-06-03 13:39:20
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Czy z tej ustawy wynika ,ze przeniesienie numeru bedzie bezplatne ?

    K.