  • 1. Data: 2017-08-16 07:01:06
    Temat: czy na przeglad lpg z homologacja?
    Od: marek <m...@g...com>

    mam pytanie, majac samochod na lpg, na przeglad trzeba jechac z
    homologacja itd? czy oni gdzies tam maja wpisane ?

  • 2. Data: 2017-08-16 08:47:22
    Temat: Re: czy na przeglad lpg z homologacja?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 07:01:16 UTC+2 użytkownik marek napisał:
    > mam pytanie, majac samochod na lpg, na przeglad trzeba jechac z
    > homologacja itd? czy oni gdzies tam maja wpisane ?

    Właśnie przerabiałem i niestety trzeba, zwłaszcza na butlę :/

    L.

  • 3. Data: 2017-08-16 08:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marek m...@g...com ...

    > mam pytanie, majac samochod na lpg, na przeglad trzeba jechac z
    > homologacja itd? czy oni gdzies tam maja wpisane ?

    Tak, wez dokumenty ze sobą. Typowy przejaw biurokratycznych wymogów -
    ciagłe przekładanie tych samych dokumentów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 4. Data: 2017-08-16 09:06:09
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2017-08-16 o 08:47, Lisciasty pisze:

    > Właśnie przerabiałem i niestety trzeba, zwłaszcza na butlę :/
    >
    > L.

    Chyba, że jedzie się do tego samego diagnosty któryś rok z rzędu, to
    powinien mieć wpisane w bazie dane.

    --
    sandman

  • 5. Data: 2017-08-16 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sandman s...@p...wprost.pl ...

    > Chyba, że jedzie się do tego samego diagnosty któryś rok z rzędu, to
    > powinien mieć wpisane w bazie dane.

    Różnie z tym bywa.
    Raczej nie warto ryzykować.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 6. Data: 2017-08-16 21:12:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > mam pytanie, majac samochod na lpg, na przeglad trzeba jechac z
    > homologacja itd? czy oni gdzies tam maja wpisane ?

    Za pierwszym razem musisz zabrać dokument potwierdzający badanie butli
    która masz w samochodzie (diagnosta sprawdzi zgodność dokumentu z butlą
    - zajrzy do bagażnika), a potem wpisze papierek do komputera.

    Za drugim i następnym razem nie musisz już mieć papierka ze sobą, chyba
    że pojedziesz w inne miejsce...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-08-16 21:15:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > - zajrzy do bagażnika), a potem wpisze papierek do komputera.
    >
    > Za drugim i następnym razem nie musisz już mieć papierka ze sobą, chyba
    Gdybyś zgubił papierek, to zawsze możesz poprosić producenta o jego
    kopię, w większości przypadków będzie to Stako i kosztuje 60zł
    (dzwonisz, zamawiasz, przychodzi pocztą).

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz