  • 11. Data: 2019-09-11 23:40:25
    Temat: Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2019 19:50:09 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Ja używam lżejszych środków, kofeina, paracetamol, kwas acetylosalicylowy.
    > Najmocniejszy w minimalnej dawce nitrogliceryna - stawia na nogi błyskawicznie.
    > Nitrogliceryna ma sporo skutków ubocznych, ale amfetamina to po prostu człowieka
    > wykończy.

    lol, nie uzywam amfetaminy,m to byla przenosnia, by scharakteryzwac punkt

    - ale pije np zwykle energetyki w litrowych butelkach, ostatnio do 4 litrow dziennie
    (tj na dobe) ;c (momentami odzwyczajam sie wogole od picia wody pije czysty
    energetyk)
    (choc gwoli scislosci 4 litry na dobe osiagnalem tyclko raz, ostatnio wlasnie..
    pozatym to blizej dwu.. co ciekawe wogole to nei wplywa ne chec do kodowanie bo nadal
    mi si enie chce ;c) (na zdrowie tez mi nie wplywa, zalezy od rodzaju ale ten co pije
    wydaje mi sie calkiem zdrowy)

  • 12. Data: 2019-09-11 23:50:07
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2019 23:40:26 UTC+2 użytkownik fir napisał:

> [...]
    mi si enie chce ;c) (na zdrowie tez mi nie wplywa, zalezy od rodzaju ale ten co pije

    kiedys bardzo lubielem pepsicole (mieszana z cukrem, moj rekord to bylo wypicie
    kilograma cukru z cola na dzien)
    ale w ostatnich 2 latach efekty 'zejscia' po tej pepsi jakies zrobily sie dla mnie
    bardzo nieprzyjemne (np cos w rodzaju bolu zyl, naprawde nie za przyjemnego (moze
    wyniak z tegoz e ogolnei ejestem przewlekle nie za zdrowy) oraz ew bolu zembow, czy
    wlasciwie szczek ;c ktory faktycznie w czasie gdy pilem tej coli duzo mnie mega
    nachodzil, jeden rok apmietam jako cos w rodzaju 9-miesiecznego bolu zempow jakby mi
    ktos zgruchotal je rura ;c
    po energetyku nic takiego nei mam

    co prawda zauwazylem ze laczenie go z kawa jest naprawde fatalne, instant depresja z
    silnym snieciem ;c

  • 13. Data: 2019-09-11 23:56:04
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2019 19:50:09 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Mistrzu krytyki.

    komentarz malego prymitywa - jak ktos nie rozumie zdan to moze mu wyjsc cos takiego,
    ale nie ma sie czym chwalic

    zdaje sobie sprawe ze ludzi na tej grupie sa dosyc prymitywni ale jesli tak to
    powinni troche sprobowac to ukrywac za jakimis formami (bo wtedy tylko dziki tym
    formom beda mogli wogole uzywac tej grupy zgodnie z jej przeznaczeniem ;c)