  • 1. Data: 2018-04-11 08:09:11
    Temat: czy warto używany s6
    Od: work <g...@w...pl>

    No właśnie czy warto sprawić sobie używany samsung s6 czy nowy nie samsung.

    pozdro

  • 2. Data: 2018-04-11 08:47:07
    Temat: Re: czy warto używany s6
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "work" napisał w wiadomości grup
    >No właśnie czy warto sprawić sobie używany samsung s6 czy nowy nie
    >samsung.

    A on ma wymienna baterie, czy nie ?

    J.

  • 3. Data: 2018-04-11 11:47:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-11 o 08:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "work"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A on ma wymienna baterie, czy nie ?

    Nie ma. Z tego powodu kupiłem w zeszłym roku używanego S5 i nie martwię
    się, że drogo kupiłem jednorazowy telefon w końcówce jego życia.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-04-11 14:24:47
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=rZk0sCauius

  • 5. Data: 2018-04-11 14:38:24
    Od: p...@g...com

    219 refurbished i szalu chetnych nie ma bo w Realu nowy za 299 EUR a s7 za 349EUR
    stosunkowo nowy S8 byl juz po 399 w mediamarkt i na wloskim amazonie

    https://www.refurbed.de/p/samsung-galaxy-s6/355/

  • 6. Data: 2018-04-11 17:30:51
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.04.2018 o 08:09, work pisze:
    > No właśnie czy warto sprawić sobie używany samsung s6 czy nowy nie samsung.
    >
    > pozdro
    a rozmawiamy o metce, napisie, czy o funkcjonalności? bo żaden inny
    android nie zapewni takiego szpanu jak s6. natomiast funkcjonalności -
    masa innych tańszych modeli. Wymieniona s5 może sie okazać trwalsza, a
    np xiaomi mi5 szybszy wiele tańszy. Ale już "fotki" najlepsze zrobi s6.
    tak więc zależy czego oczekujesz

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-04-12 12:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik p...@g...com ...

    > 219 refurbished i szalu chetnych nie ma bo w Realu nowy za 299 € a
    > s7 za 349€ stosunkowo nowy S8 byl juz po 399 w mediamarkt i na
    > wloskim amazonie
    >
    > https://www.refurbed.de/p/samsung-galaxy-s6/355/

    Myslałem ze zotych... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo