  • 1. Data: 2018-01-22 12:00:11
    Temat: czy z drukarki wifi da się wydłubać moduł wifi i użyć....
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    mam drukarkę brother z uszkodzoną głowicą. naprawa nieopłacalna na olxie
    za 50 nikt niechce kupić. drukarka łączyła się z kompem przez wifi. Tak
    z ciekawości pytam, z niechęci do wyrzucania (oddawania elektrośmieci)
    czy można by z tej drukarki zrobić przełącznik wifi? Niby można, bo
    przez wifi mogę ją wzbudzić, zapalić linijkę diodową w skanerze, ale czy
    dałoby sie wymontować jakąś małą płytkę i przerobić na mały przełącznik
    wifi? W prosty sposób? Jeśli ktoś coś takiego roibł lub widział zrobione
    - proszę o informacje

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-01-22 13:41:19
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 12:00:11 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > dałoby sie wymontować jakąś małą płytkę i przerobić na mały przełącznik
    > wifi? W prosty sposób? Jeśli ktoś coś takiego roibł lub widział zrobione

    Ile setek roboczogodzin zamierzasz przeznaczyć na to, by "stworzyć"
    urządzenie, które możesz kupić za 50pln?

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2018-01-22 13:54:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 13:41:17 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

    > Ile setek roboczogodzin zamierzasz przeznaczyć na to, by "stworzyć"
    > urządzenie, które możesz kupić za 50pln?
    ok 15zł chyba(Sonoff)
    Mam kilka sztuk i działa;)

  • 4. Data: 2018-01-22 22:03:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.01.2018 o 13:54, Kris pisze:
> [...]
    _roboczogodzin_ - zero. czasu na majsterkowanie - miesiąc wieczorów -
    nie więcej.
    > ok 15zł chyba(Sonoff)
    > Mam kilka sztuk i działa;)

    daj linka proszę, albo jakie hasło wpisać w aliexpress

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-01-22 22:10:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > daj linka proszę, albo jakie hasło wpisać w aliexpress

    Zgaduję, że "sonoff wifi" może być dobrym wyborem.
    Aż boję się sprawdzić...

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2018-01-22 22:30:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zgaduję, że "sonoff wifi" może być dobrym wyborem.
    > Aż boję się sprawdzić...

    jakbyś się nie bał, to byś wiedział ze są, ale tak po 7-10 usd. a przy
    paru sztukach to robi dużą różnice
    a takie drukarki jak moja zaczynaja się w kategorii oddam gratis

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-01-22 22:53:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

    > jakbyś się nie bał, to byś wiedział ze są, ale tak po 7-10 usd.
    > a przy paru sztukach to robi dużą różnice

    Sprawdziłem. Pierwsze trafienie to "kup 5 sztuk za $29,99". No to
    po sześć dolców. Czyli po dwie dychy, a nie obiecane 15 zł. Może
    to i duża różnica, nie wiem.

    > a takie drukarki jak moja zaczynaja się w kategorii oddam gratis

    Podejrzewam, że darmo do domu nie przynosą. A ja ostatnio kupowałem
    po dwa dolary moduły wifi, z których łatwo zrobić przełącznik taki,
    jak się chce (i żaden chiński serwer nie będzie śledził tego, kiedy
    włączam nocną lampkę, co dla niektórych może być istotne).

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2018-01-22 22:54:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan ToMasz napisał:

> [...]

    to i duża różnica, nie wiem.

    > a takie drukarki jak moja zaczynaja się w kategorii oddam gratis

    Podejrzewam, że darmo do domu nie przyniosą. A ja ostatnio kupowałem

  • 9. Data: 2018-01-22 22:58:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Errata:

    > Sprawdziłem. Pierwsze trafienie to "kup 5 sztuk za $29,99". No to
    > po sześć dolców. Czyli po dwie dychy, a nie obiecane 15 zł. Może
    > to i duża różnica, nie wiem.

    W drugim trafieniu jest cena 4,46 USD za sztukę. Gugiel mi podpowiada,
    że to 15 złotych i 16 groszy.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2018-01-23 08:32:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Jan 2018 22:54:40 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > włączam nocną lampkę, co dla niektórych może być istotne).

    Wystarczy robić to po ciemku i nie będą wiedzieć :)

    --
    Marek