  • 1. Data: 2020-05-17 02:16:37
    Temat: czym się to różni ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Trochę a'propos mojego tematu o włączaniu silnika przekaźnikiem, no ale
    też ogólniej jakby ;

    Dwa przekaźniki o zbliżonej obciążalności (oba w TME);

    https://www.tme.eu/pl/details/gu-sh-112dm/przekaznik
    i-elektromagn-mocy/goodsky/

    oraz

    https://www.tme.eu/pl/details/65.61.9.012.0300/przek
    azniki-elektromagn-przemyslowe/finder/

    ten pierwszy opisany jako "przekaźnik mocy" a drugi jako "przemysłowy" i
    przy okazji 10x droższy.

    Jest jakaś rzeczywista różnica ? Jakieś przekaźnikolog jest na sali ?

  • 2. Data: 2020-05-17 03:09:53
    Temat: Re: czym się to różni ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r9pvp7$1eqk2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sundayman pisze tak:

    > ten pierwszy opisany jako "przekaźnik mocy" a drugi jako
    > "przemysłowy" i przy okazji 10x droższy.

    Napięcie przełączane max. 220V DC, max. 400V AC

    Ten droższy pasuje do jakiegoś masowego urządzenia
    plug and play np do pompy.

    Miałem reklamówkę takich i chodziłem wymieniałem.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-05-17 03:24:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Miałem reklamówkę takich i chodziłem wymieniałem.

    Znaczy badziew ??

  • 4. Data: 2020-05-17 17:44:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r9q3o9$1he4g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sundayman pisze tak:

    > Znaczy badziew ??

    Nie to że badziew i że ten konkretny to badziew
    tylko że w PL w firmie u Januszy byznesu:

    - ale panie kierowniku samochód nie ma oleju w silniku
    - nie szkodzi jechać, robota musi być zrobiona

    urządzenie miało chodzić dopoki nie zapali się żywym płomieniem
    i łożyska się wytopią dlatego duże prądy i iskrzenie i wypalanie
    styków.

  • 5. Data: 2020-05-18 00:59:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > urządzenie miało chodzić dopoki nie zapali się żywym płomieniem
    > i łożyska się wytopią dlatego duże prądy i iskrzenie i wypalanie
    > styków.

    no rozumiem :)