  • 1. Data: 2017-10-11 22:14:31
    Temat: de-interlaced
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    w związku z ciekawym wątkiem jaki pojawił się na forum na którym
    zostałem zbanowany - mam takie słabe pytanie...

    ludzie jakoś strasznie narzekają na słabość de-interlaceu w konwerterach
    cvbs -> vga... czy problem jest jakoś zbadany szerzej i ma jakąś swoją
    nazwę? czy jest jakieś szczególne określenie informujące, że taki
    konwerterek dobrze radzi sobie z deinteerlacem?

  • 2. Data: 2017-10-12 00:38:07
    Temat: Re: de-interlaced
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-10-11 o 22:14, denat 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > nazwę? czy jest jakieś szczególne określenie informujące, że taki
    > konwerterek dobrze radzi sobie z deinteerlacem?

    Jak się kupuje chińszczyznę noname, to tak jest. Ja kiedyś używałem
    Panasonica i nie było problemu, ale to już było tak dawno, że modelu
    sobie nie przypomnę.

  • 3. Data: 2017-10-12 18:28:08
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no chodzi tu o obronę honoru po agresji...

    jest taki scalak ADV7181 - co Panowie o nim sądzą w kontekście interlace?