  • 1. Data: 2017-05-06 20:21:09
    Temat: developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    w moim ulubionym hobby pojawiła się nowa instytucja której wcześniej nie
    znałem - developers...

    bardzo mnie to ciekawi i ryzykując atak liderów zapytam:
    czym zajmują się developers?

  • 2. Data: 2017-05-06 20:39:54
    Temat: Re: developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a developers team i developers to to samo?

  • 3. Data: 2017-05-06 21:29:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/6/2017 8:21 PM, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > czym zajmują się developers?

    Tym:

    https://www.youtube.com/watch?v=Vhh_GeBPOhs

  • 4. Data: 2017-05-06 23:02:31
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o ja cię kręcę,
    ale od czego on się tak spocił?
    zmusili go może do generowania wniosków końcowych z europejskich teorii
    wolnościowych?

  • 5. Data: 2017-05-07 12:55:43
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 06.05.2017 20:21, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > czym zajmują się developers?

    służąca do przekształcenia obrazu utajonego na naświetlonym materiale
    światłoczułym w obraz powstały z przetworzonej substancji
    światłoczułej.

    bartekltg

  • 6. Data: 2017-05-07 13:23:16
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    strasznie, żeś to Panie zintelektualizował... faktycznie, jak ktoś to
    łapie, to mu się zdecydowany grant należy...

  • 7. Data: 2017-05-07 13:29:38
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 07.05.2017 13:23, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > strasznie, żeś to Panie zintelektualizował... faktycznie, jak ktoś to
    > łapie, to mu się zdecydowany grant należy...

    Idzie myśliwy do lasu na niedźwiedzia. Chodzi, chodzi, aż znalazł.
    Celuje, strzela, a miś nic. Podchodzi do myśliwego i mówi:
    - Myśliwy, albo mi obciągniesz albo cię pożałujesz!
    Myśliwy rad nie rad, spełnił polecenie misia. Ale postanowił się
    zemścić. Następnego dnia wziął strzelbę i podszedł misia na 50 metrów i
    strzelił. Dym rozwiał się, a niedźwiedź stoi przed myśliwym i znów:
    - Albo mi obciągniesz, albo pożałujesz.
    No i cóż, myśliwy znów się poświęcił. Tym razem postanowił za wszelką
    cenę zabić misia. Poszedł do sklepu i kupił taką prawdziwą, maszynową
    giwerę. Następnego ranka myśliwy podszedł misia na 10 metrów, wyselowł,
    oddał 200 strzałów, magazynek pusty. Zadowolony czeka, aż się dym
    rozwieje, aby oporządzić zwierzynę. Nagle czuje pukanie w ramię. Obraca
    się, a tam stoi niedźwiedź i mówi:
    - Ty myśliwy, ty tu chyba nie na polowanie przychodzisz...

    bartekltg

  • 8. Data: 2017-05-07 15:23:50
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wsiadłem sobie ostatnio do jakiegoś warszawskigo tramwaju "ku wolności",
    obok mnie stoi dwóch chłopaków tak ze 22 lata, jakoś tak odwróciłem łeb
    w ich kierunku, a oni zaczęli się całować... myślałem, że się
    porzygam... traumę mam do dzisiaj... to chyba jacyś wyznawcy tuska i
    gronkiewicz waltz...

  • 9. Data: 2017-05-07 16:09:02
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no, jest pierwsza przymiarka

    jest pierwsza teoria, że mamy do czynienia z liderami uniwersytetu w
    siedlcach... potwierdzenie "ten debil nic nie potrafi w temacie
    programowania, więc udaje kozaka, ostro próbując grać znawcę w jakichś
    zupełnie nieistotnych dyskusjach"

  • 10. Data: 2017-05-07 18:43:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    podobno istnieje jakiś mega dobry kawał o suwaku logarytmicznym,
    niestety raczy się mnie tylko wnioskami końcowymi, że dobry, a treści
    nigdy nie poznałem - więc jakby Ktoś kojarzył kawał o suwaku
    logarytmiczny - to zachęcam do podzielenia się...