  • 11. Data: 2017-05-07 19:28:37
    Temat: Re: developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wśród wielu moich pytań, mam też sprawę do developers...

    kiedyś były czasy składania kompów, niby posta sprawa, a jednak...

    wszystkie złożone przeze mnie komputery ostro muliły, niezależnie na
    jakich były elementach... natomiast... komputery liderów uniwersytetu,
    mimo, że po cichu z elementów refurbished, zapierdzielały jak rakiety...

    niepojęte się rzeczy dzieją...

  • 12. Data: 2017-05-08 08:51:35
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 maja 2017 18:43:26 UTC+2 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU
    napisał:
    > podobno istnieje jakiś mega dobry kawał o suwaku logarytmicznym,
    > niestety raczy się mnie tylko wnioskami końcowymi, że dobry, a treści
    > nigdy nie poznałem - więc jakby Ktoś kojarzył kawał o suwaku
    > logarytmiczny - to zachęcam do podzielenia się...

    dobre, (lol)

    przy okazji ja mam pytanie troche w twoim stylu, moze ktos tu wie - od lat uzywam
    process explorera (zalecam notabene koledze uzywac bo on wiele wyjasnia o kompie)
    process explorer ma wskazniki ktore pokazuja zuzycie ramu, cpu, dostepy do dysku i
    transfer po sieci - zdaje sie od lat te wskazywanie transferu po sieci mi nie dziala
    - pokazuje zero (we wszystkich miejscach nie tylkow trayu)

    ktos wie z czego to mogloze wynikac? uzywam netu przez modem na karte ale to chyba
    nie powinno robic roznicy

  • 13. Data: 2017-05-08 14:23:25
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał:

> [...]
    > nie tylkow trayu)
    > ktos wie z czego to mogloze wynikac? uzywam netu przez modem na karte ale to chyba

    Zainstaluj starsza wersje.

    PS: Nowe wersje korzystaja intensywnie z m.in. z GoogleAnalytics i delikatnie
    sugeruja (wlasnie
    poprzez wykazywanie
    0-wego transferu) wszelkim burakom, aby przestali w ogole uzywac Internetu, zanim nie
    przebrna
    praktycznie chocby
    przez "Kamyczka".

    AK

  • 14. Data: 2017-05-08 16:40:47
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 14:23:29 UTC+2 użytkownik AK napisał:

> [...]
    > poprzez wykazywanie
    > 0-wego transferu) wszelkim burakom, aby przestali w ogole uzywac Internetu, zanim

    nie rozumiem tej odpowiedzi choc mam wrazenie (wirtualnie tak na 50%) ze
    jest wlasnie buracka ;c

  • 15. Data: 2017-05-08 17:17:33
    Temat: [OT] developers
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to jest po prostu straszne jakie wyrwy w mózgach robi ideologia kc-ue...

    może Profesorze napisał byś kilka słówek o tym process explorerze?
    kilka razy go odpalałem, ale żadnych wartościowych czynności za jego
    pomocą nie byłem w stanie zrobić...

    chodzi mi głównie o wirusy, jak wykrywać i jak ubijać wirusowe procesy?

  • 16. Data: 2017-05-08 18:20:12
    Temat: Re: [OT] developers
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 17:17:35 UTC+2 użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU
    napisał:
> [...]
    > pomocą nie byłem w stanie zrobić...
    >
    > chodzi mi głównie o wirusy, jak wykrywać i jak ubijać wirusowe procesy?

    ja go mam na stale i nie moge sie bez niego obejsc

    sam tez nie wykonuje za jego pomoca jakichs super operacji - glownie po prostu sluzy
    do obserwowania co masz uruchomione w systemie i jak dla mnie
    przedstawia to w wyjatkowo ladny
    sposob

    wirusy? po prostu poznaj swoje
    procesy ;c po jakims czasie nauczysz
    sie ktore sa normalne a ktore wygladaja podejrzanie - jak odroznic po prostu te
    ktorych nie znasz po prostu googluj (patrz tez na kolumne z nazwa producenta)

    - nie jestem pewien na ile pewny jest to sposob by byc pewnym ze nie masz w systemie
    aktywnego malware ale chyba dosyc pewny, jednakze
    1) nie jestem pewien czy malware nie moze podszyc sie np pod usluge microsoftu pod
    dokladnie ta sama nazwa co oryginalna (?)
    i z nazwa producenta tez microsoftowa - nie wiem
    2) sa jeszcze rootkity (nie znam sie na nich za bardzo)
    3) malware moglby dzialac pewnie tak ze
    rezydowalby w malwarowej dll-ce podpinajac sie od jakis 'legalny' exe
    - chyba jednak to malo prawdopodobne - dll-ki tez mozna zobaczyc w dolnym panelu

    z tego co mi sie wydaje normalne malware po prostu widac na liscie procesow, rootkity
    czy jakies oldschoolowe zarazacze nie wiem czy sadzis specjalnie popularne
    przez ostatnio 8 lat uzywania xp mialem czasem jakies "pólmalwar'y czy
    cwiercmalwary" ktore szlo odinstalowac
    i jednen oldskulowy wirus sality - ktory rozpieprzal od razu system

    ciekawe w sumie ze process explorer w panelu dll-ek pokazuje chyba wiecej dlli niz
    olly (nie wiem chyba sa linkowane dynamicznie przez system czy co, bo w dependency
    walkerze tez chyba (o ile pamietam nie chce mi sie sprawdzac) nie wystepuja ) trzebby
    spytac o to na jakims forum

    u mnie sa to:
    ws2help.dll
    ws2_32.dll
    winmm.dll
    psapi.dll
    advapi32.dll
    rpcrt4.dll
    secur32.dll
    + te powiedzmy 5 zwyklych i pliki .nls

    ostatnio studiuj format pe, wolno mi idzie co prawda ale zakladam ze za jakis czas w
    pelni rozcykam jak wyglada mechanizm linkowania relokacji i moze cos wiecej o
    przestrzeni procesu

  • 17. Data: 2017-05-09 10:19:32
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 8 May 2017 07:40:47 -0700 (PDT), fir wrote:

    > nie rozumiem tej odpowiedzi choc mam wrazenie (wirtualnie tak na 50%) ze
    > jest wlasnie buracka ;c

    Bo jest buracka. Klucz jest prosty: każda odpowiedź nie podpisana Twoim
    sigiem jest buracka. Kropka.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 18. Data: 2017-05-09 17:15:32
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    obejrzyj filmik, a jak Ci się spodoba to i ten drugi...
    polepszy Ci się nastrój i nie będziesz atakował ideałami wyzwolenia...

  • 19. Data: 2017-06-02 20:10:07
    Temat: [OT ;o)] developers
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    [sieci] pytanie słabo intelektualne

    przepraszam, że pytam tutaj, ale może znajdzie się jakaś osoba która
    jest spoza układu i odpisze...

    mam dwa pytania:
    1. czy protokół NTP wymaga IP?
    2. w jakiej warstwie działa DHCP?
    co minimalnie trzeba oprogramować, żeby chodziło to i to?

  • 20. Data: 2017-06-02 20:31:57
    Temat: [OT 2 ;o)] developers
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dlaczego 10MB png nie wyświetla mi się w ff, a już 10MB jpg się
    wyświetla? jak zrobić poprawny png?