  • 41. Data: 2017-06-30 12:25:11
    Temat: Re: developers
    Od: "swiatowid" <e...@o...pl>

    Jeżeli chodzi o wątki grupy Usenetowej, to z tego co widzę po innych
    subskrybowanych przeze mnie grupach, to trzymają od początku przesłania
    wątków na serwer do...?
    Zależy od programu, za pomocą którego odczytujesz. Osobiście używam MS
    Outlooka Express 5 (uroki Windowsa 2000 ;-) ) i nie usuwają mi się
    automatycznie, zresztą można to ustawić ręcznie, czy coś.
    Jeżeli chodzi o Googlowski serwis, to nie wiem - nie używam tej całej
    Internetowej chały (np. edytorów najróżniejszych, dysków w przeglądarce), bo
    jest nie dość, że stabilna tylko na najnowszych sprzętach (nawet Windows 7
    dla przykładu na niższym sprzęcie już sobie to w d*** może wsadzić takie
    serwisy), to jeszcze śledzi użytkownika w cholerę.
    Któryś z moich znajomych wyczytał w regulaminie użytkowania Dysku Google, że
    jeżeli piszesz książkę (dla przykładu) i robisz backup wrzucając ją na Dysk
    Google, to tym samym zrzekasz się do niej praw autorskich i jakikolwiek inny
    bufon z Googla może ją wydać pod swoim nazwiskiem. Sprytne, co?
    Mnie stary sprzęt nie przeszkadza - Windows 2000 SP4 z łatkami nadaje się do
    normalnej pracy, poza tym nawet muzyki słucham na walkmanie bo tak mi
    wygodniej. Mnie po prostu te elektroniczne on-linowe nowinki nie przekonują.
    Pozdrawiam wolnych :-D

    ps.com...
    > no i ile czasu trzymane są wątki na serwach news?
    Google chyba trzyma na wieki...

  • 42. Data: 2017-06-30 19:44:34
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale to bardzo ciekawe co napisałeś...
    chodzi o model optymalny liderów popis/eu...
    ponieważ szykuje się wojna, to zapytam,
    jeśli liderzy kradną czyjeś teksty i
    wklejają na jakieś debilne fb czy tw no
    to jak jest z autorem?