  • 1. Data: 2002-01-03 09:52:34
    Temat: dialup - internetia
    Od: Grzegorz Góra <g...@i...pl>

    Korzystam z internetii (dialup) i od pewnego czasu mam problem z pracą
    w sieci. Przy niemal bezproblemowym łączeniu się z netem i
    wynegocjowaniu maksymalnej dla mojego modemu prędkości połączenia
    następuje... Właśnie - po odebraniu czasem zaledwie 1KB sieć zamiera.
    Od tygodnia moje łaczenie się z inetem wygląda tak: łączę się,
    rozłączam, łączę, rozłączam... i tak po kilka razy, aż nastepuje ten
    cudowny moment, że moge odebrać pocztę :/
    Szlag mnie powoli trafia. Jeszcze 2 miesiące temu internet huczał aż
    miło było przekroczyć limit 100 godzin, teraz... wiadomości z 2 grup
    ściagam 0,5 godziny.
    *70 powiedziało mi żebym spróbował innego modemu i że problem leży po
    mojej stronie, a ja nie wiem czy ma rację. Dziwne, kolega ma
    identyczny problem... Miesiąc temu {wtedy po raz pierwszy coś siadło}
    dopiero po 5 telefonie technicy poinformowali mnie, że w strefie
    toruńskiej były jakieś problemy. A teraz?...

    Jako że wczoraj technik powiedział mi, że jestem pierwszą osobą, która
    zgłasza taki problem, to mam prośbę do korzystających z usługi Netii w
    strefie toruńskiej - czy macie podobne problemy? {może być na priv}

    --
    Pozdrówka
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-01-19 01:51:48
    Temat: Re: dialup - internetia
    Od: "Zinman" <z...@p...onet.pl>

    Taka rzecz trzeba reklamowac. Nie powinno tak byc. To pomylka. Ryczalt nie
    powinien zostac zlikwidowany po zmianie taryfy.

    Na stronach Netii (www.internetia.pl) w czesci dotyczacej uslug dostepu do
    Internetu sa listy dyskusyjne (komentarze),
    gdzie mozna zglosic takie przypadki. Listy sa czytane przez ludzi z Netii,
    ktorzy sa odpowiedzialni za uslugi dial-up. Mozna tam napisac o problemach
    przy zglaszaniu reklamacji, niekompetencji osob odpowiedzialnych za obsluge
    klienta, problamch technicznych z polaczeniami itp. Jest wtedy duza
    szansa, ze sprawa szybko zostanie zalatwiona, bo trafi do ludzi
    odpowiedzialnych za dana usluge a nie do szeregowych pracownikow w Call
    Center Netii.

    Pozdrawiam

    Zinman

  • 3. Data: 2002-01-20 21:06:22
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    > wiadomości z 2 grup ściagam 0,5 godziny.

    Obowiązkowo do OE doinstaluj sobie darmowy program Hamster, będziesz ssał
    grupy jak rakieta. Ściągasz z kilku serwerów w kilkunastu równoległych
    wątkach.
    Program ten jest niezastąpiony na każdym łączu (modemie, stałym nawet o
    przepustowości 2 Mbit) bo nie istnieje możliwość zgubienia jakiegoś posta,
    bo Hamster porównuje zawrtość serwerów, z których ściąga i błyskawicznie
    uzupełnia braki.

    O Hamsterze czytaj tutaj:

    http://fabryka.republika.pl/strefa/recenzja.asp?id=3
    8