  • 1. Data: 2018-01-21 11:15:11
    Temat: diody podwójne z osobnymi wyprowadzeniami?
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    znalazłem diody RGB (z czterema wyprowadzeniami, jedno wspólne) oraz
    diody podwójne (z trzema, również jedno wspólne). jednak poszukuję diody
    podwójnej, która ma osobne wyprowadzenia (czyli 4). czy coś takiego jest
    w ogóle produkowane? ktoś się spotkał?

    pozdrawiam
    geos

  • 2. Data: 2018-01-21 12:40:55
    Temat: Re: diody podwójne z osobnymi wyprowadzeniami?
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 21.01.2018 11:15, geos wrote:
> [...]
    > diody podwójne (z trzema, również jedno wspólne). jednak poszukuję diody
    > podwójnej, która ma osobne wyprowadzenia (czyli 4). czy coś takiego jest

    oki, są ale SMD. a takich "zwykłych" to chyba nie ma. znalazłem 6 pinowe
    RGB, co w sumie tez mi pasuje, poza faktem, że kosztuje sporo. gdyby
    ktoś takich szukał to ich oznaczenie jest następujące: Kingbright
    LF5WAEMBGMBW.

    pozdrawiam,
    geos

  • 3. Data: 2018-01-21 20:25:11
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    geos wrote:

> [...]
    > RGB, co w sumie tez mi pasuje, poza faktem, że kosztuje sporo. gdyby
    > ktoś takich szukał to ich oznaczenie jest następujące: Kingbright

    A do czego Ci potrzebne takie dziwne diody?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2018-01-21 22:58:26
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 21.01.2018 20:25, Piotr Wyderski wrote:

    > A do czego Ci potrzebne takie dziwne diody?

    aby dać upust swojemu lenistwu :) chcę wymienić neonówkę na diody w
    przełączniku z podświetleniem. jest tam gotowa płytka drukowana z dwoma
    otworami pod neonówkę (oprócz tego na płytce są inne elementy) i mało
    miejsca. z tego co się zorientowałem to aby zrobić taką podmiankę
    potrzeba 2 diod połączonych równolegle ale przeciwsobnie. i taka dioda,
    której poszukiwałem, ułatwiłaby mi trochę sprawę. a tak czeka mnie
    niewielkie dzierganie. ale jak trzeba to trzeba.

    pozdrawiam
    geos

  • 5. Data: 2018-01-22 07:03:14
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2018-01-21 o 22:58, geos pisze:

> [...]
    > której poszukiwałem, ułatwiłaby mi trochę sprawę. a tak czeka mnie
    > niewielkie dzierganie. ale jak trzeba to trzeba.

    https://www.tme.eu/pl/details/ltl14cgsej/diody-led-t
    ht-3mm/liteon/
    Poza tym, że generalnie LED potrafi działać jak zenerka.

    Pozdrawiam

    DD

  • 6. Data: 2018-01-22 07:31:30
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 22.01.2018 07:03, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > https://www.tme.eu/pl/details/ltl14cgsej/diody-led-t
    ht-3mm/liteon/
    > Poza tym, że generalnie LED potrafi działać jak zenerka.

    dziękuję! nie wiedziałem, że takie istnieją!

    pozdrawiam
    geos

  • 7. Data: 2018-01-22 12:23:38
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.01.2018 um 07:31 schrieb geos:

    ht-3mm/liteon/

    > dziękuję! nie wiedziałem, że takie istnieją!

    normalna LED plus mostek Graetza też załatwi sprawę.

    Waldek