  • 1. Data: 2012-01-30 19:24:11
    Temat: [dis] dziwny modul w przestrzeni procesu
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    ogladam ollym przestrzen procesu jednego
    ze swoich wlasnych programow-prototypow
    z zamiarem nauczenia sie czegos

    widac tam podlaczone rozmaite moduly PE:

    ieview
    GLU32
    COMCTL32
    OPENGL32
    LPK
    DDRAW
    DCIMAN32
    MSCTF
    USP10
    msctfime
    IMM32
    OLEAUT32
    ole32
    msvcrt
    USER32
    ADVAPI32
    RPCRT4
    GDI32
    kernel32
    ntdll

    niektore bardziej spodziewane jak opengl32
    inne niespodziewane jak ddraw (bo nie uzywam dx
    tylko winapi), o czesci nie mam wiekszego pojecia

    moja szczegolna uwage zwrocil 'ieview' - po zajrzeniu
    do sekcji .rsrc okazuje sie ze sa tam w srodku napisy

    IEView: Total Commander lister plugin.8. FileVer
    sion..1, 94, 1, 0.2. InternalName.htmlview.

    z czego wychodziloby ze to plugin do total komandera
    - jak to sie moglo znalezc w przestrzeni procesu mojego
    programu - gierki ktora nie ma z tym nic wspolnego ??