  • 11. Data: 2017-08-19 16:59:03
    Temat: Re: div float
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > .tip {
    > box-sizing: border-box;
    > }

    nie mogę zrozumieć co to za polecenie...

    > div.tip {
    > width: 50%;
    > float: left;
    > }
    >
    > i działa.

    dziwne, w sumie nie testowałem, ale wydaje się, że bez szerokości też
    powinno łyknąć...

  • 12. Data: 2017-09-01 09:54:24
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    A moglibyście mi jeszcze dać wskazówkę jak zrobić żeby był mały odstęp
    między div.control a div.tip? Wstawiłem &nbsp;&nbsp; między te div'y ale nie
    ma efektu. Może da się jakoś inaczej, np. z CSS?

  • 13. Data: 2017-09-01 18:14:42
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 01/09/2017 09:54, Jivanmukta wrote:
    > A moglibyście mi jeszcze dać wskazówkę jak zrobić żeby był mały odstęp
    > między div.control a div.tip? Wstawiłem &nbsp;&nbsp; między te div'y ale nie
    > ma efektu. Może da się jakoś inaczej, np. z CSS?

    A nie możesz użyć po prostu właściwości margin z CSS?

    --
    Cezary Tomczyk
    Blokowanie automatycznego odtwarzania video na gazeta.pl w Google

  • 14. Data: 2017-09-02 08:34:18
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 18:14, Cezary Tomczyk pisze:

    > A nie możesz użyć po prostu właściwości margin z CSS?

    Działa, dzięki