  • 1. Data: 2020-05-13 22:24:44
    Temat: dlaczego driwery są takie wielkie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ostatnia instalka mojej Nvidia 475MB :)

    Co oni tam pchają na mój dysk?

    https://www.howtogeek.com/342322/why-does-nvidia-sto
    re-gigabytes-of-
    installer-files-on-your-hard-drive/

    --
    Piter

  • 2. Data: 2020-05-21 23:20:05
    Temat: Re: dlaczego driwery są takie wielkie?
    Od: a...@i...pl

    W dniu środa, 13 maja 2020 22:24:34 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Ostatnia instalka mojej Nvidia 475MB :)

> [...]

    śmieciarze śmieci ładują.

    prawdziwi programiści wyginęli... z 10 lat temu;
    teraz dzieci to robią - na visual studio c# itp. szajsach.

    Kod sterownika pisanego np. w C to góra 1MB, albo i nawet mniej.
    No, ale oni teraz to robią w tym.. no...
    zjava scripty, C-szach/mat, Monty-pyton, itp.

  • 3. Data: 2020-05-22 03:26:03
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 21/05/2020 22:20, a...@i...pl wrote:

> [...]
    > No, ale oni teraz to robią w tym.. no...
    > zjava scripty, C-szach/mat, Monty-pyton, itp.

    Zgadza się... Nie chciało mi się akurat sprawdzać folderu ze sterami od
    Nvidii, to zajrzałem do sterownika AMD dla Win10 co mi się walał po
    dysku. Takie kwiatki masz po rozpakowaniu: https://i.imgur.com/VnFO2zH.png

    Sama instalka programu do zarządzania GPU zajmuje 211 MB, tragedia..
    Każda dllka jest tak zrobiona, że zajmuje po kilkadziesiąt MB.
    Najgorszy trend jaki widzę ostatnio to Electron - apki w tym zrobione to
    kobyły zajmujące po kilka procesów i kilkasest MB pamięci, np. takie
    komunikatory na desktop, ponadto żrą ciągle proca, o uśpieniu zegarów
    CPU na laptopie nie ma mowy przy takich żarłocznych programach. Rozlewa
    się toto na Linuksa nawet, radosna twórczość "deweloperuw". Zupełnie jak
    kiedyś Java i Flash, takie same kobyły.

    Dlatego wycinam i staram się nie używać tych radosnych wynalazków a na
    wszystkich kompach poinstalowany Linux.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2020-05-22 09:46:08
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 21 May 2020 14:20:05 -0700 (PDT), a...@i...pl wrote:

> [...]
    > No, ale oni teraz to robią w tym.. no...
    > zjava scripty, C-szach/mat, Monty-pyton, itp.

    Nie znam się, więc się wypowiem... żenujące to jest.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2020-05-23 23:32:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ra79nc$f79$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

> [...]
    >
    > Sama instalka programu do zarządzania GPU zajmuje 211 MB,
    > tragedia.. Każda dllka jest tak zrobiona, że zajmuje po

    u mnie

    C:\Program Files\NVIDIA Corporation 810 MB, 448 Files, 56 Folders
    C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation 204 MB, 57 Files, 28 Folders

    :)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2020-05-24 09:12:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może masz coś spie....one, u mnie siedzi tylko w x64 (420 MB), w x86 czysto.

    -----

  • 7. Data: 2020-05-25 18:42:37
    Od: a...@i...pl

    W dniu niedziela, 24 maja 2020 09:12:15 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Może masz coś spie....one, u mnie siedzi tylko w x64 (420 MB), w x86 czysto.

    Jak byk siedzi ponad 1GB

    W starszych wersjach mniej.

    w program files: 800 MB
    + w program data też trochę...

    no ale w system są stery: z 200 MB.
    i pewnie jeszcze w kilku innych miejscach... w sumie ponad 1GB.