  • 1. Data: 2014-12-02 12:43:34
    Temat: do atlantisa
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak poradziłeś sobie z oblodzeniem czujników (wilgotności i ciśnienia) w
    swoiej stacji?

  • 2. Data: 2014-12-02 14:13:16
    Temat: Re: do atlantisa
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-12-02 12:43, platformowe głupki pisze:

    > jak poradziłeś sobie z oblodzeniem czujników (wilgotności i ciśnienia) w
    > swoiej stacji?

    Na chwilę obecną zrezygnowałem z pomiaru wilgotności na zewnątrz.
    Korzystam z wodoszczelnej wersji DS18B20 do pomiaru samej temperatury.

  • 3. Data: 2014-12-02 18:44:09
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    W dniu 2014-12-02 o 14:13, Atlantis pisze:

    > Na chwilę obecną zrezygnowałem z pomiaru wilgotności na zewnątrz.

    Zastanów się nad użyciem gotowych bezprzewodowych czujników temperatury
    i wilgotności tego typu http://i-node.pl/inode-care-sensor-3/
    Komunikują się przez Bluetooth 4.0. Stosunkowo łatwo jest więc je użyć
    we własnym urządzeniu/aplikacji. Jeśli potrzebne są jedynie pomiary
    on-line to nie trzeba nawet nawiązywać połączenia. Wystarczy tylko
    odbierać ramki rozgłoszeniowe.

    Paweł

  • 4. Data: 2014-12-02 21:21:02
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2014-12-02 18:44, Pawel2420 pisze:
> [...]
    > we własnym urządzeniu/aplikacji. Jeśli potrzebne są jedynie pomiary
    > on-line to nie trzeba nawet nawiązywać połączenia. Wystarczy tylko
    Rzeczywiście trzeba się zastanowić, bo to 130 pln + wysyłka

  • 5. Data: 2014-12-02 22:41:20
    Od: gizmo <g...@x...sp>

    W dniu 2014-12-02 o 21:21, Jawi pisze:
    > Rzeczywiście trzeba się zastanowić, bo to 130 pln + wysyłka

    Taniej wyjdzie np.
    http://www.dorji.com/pro/modules/wireless_sensor_mod
    ule.html
    Mam, działa.

    g.

  • 6. Data: 2014-12-03 08:14:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 02 Dec 2014 18:44:09 +0100, Pawel2420 <z...@n...pl>
    wrote:
> [...]
    > we własnym urządzeniu/aplikacji. Jeśli potrzebne są jedynie pomiary
    > on-line to nie trzeba nawet nawiązywać połączenia. Wystarczy tylko

    Ale ich cena to nieporozumienie, cena takiej pchelki powinna nie
    przekraczać kilku-kilkunastu pln...

    --
    Marek