  • 1. Data: 2018-04-25 13:12:54
    Temat: do kamyczka policjofobów
    Od: m <m...@g...com>

    I RobertoTomasikofobów:

    https://czasopismo.legeartis.org/2018/04/obrona-koni
    eczna-zaklocenie-porzadku-publicznego.html#comment-2
    2602

    "Owszem, owi świadkowie zaprzeczyli, iżby grozili obwinionemu, ale
    przeciwko ich słowom świadczy zarejestrowany obraz oraz fakt, że to
    obwiniony wezwał policję -- która z niejasnych przyczyn postanowiła
    wystąpić o ukaranie właśnie jego."

    To "która z niejasnych przyczyn postanowiła wystąpić o ukaranie właśnie
    jego" jest kwintesencją tego co obserwuję od wielu lat - Policja której
    zawróci się głowę, zrobi tak żeby następnym razem wzywający nie miał
    takich głupich pomysłów.

    p. m.

  • 2. Data: 2018-04-25 13:47:24
    Temat: Re: do kamyczka policjofobów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >której
    >zawróci się głowę, zrobi tak żeby następnym razem wzywający nie miał

    Ale w tym jest pare niuansow
    -w tresci jest mierzenie, ale w tytule juz wyjecie ... to moze i
    wyjmowac nie wolno,

    -policjantom moglo sie sie wydawac, ze interwencja byla nieuzasadniona
    a wiec wzywajacy jest kary godny.
    I niezawisly sad (a moze i dwa) podzielily te opinie ... a nie to byl
    wyrok nakazowy.

    -jakby tak policjanci mieli wszystkim zle parkujacym mandaty wystawiac
    ... toz przeciez rzad przegralby wybory, urzedy miast musialby sie
    wziac do roboty i budowac nowe parkingi, przepisy trzeba bylo
    zmienic - chodniki by sie zwezily a trawniki zlikwidowaly. A moze
    jeszcze by ludzie zezlomowali swoje samochody, i kto by wtedy utrzymal
    policjantow, rzad, emerytow
    ... policja mandaty powinna wystawiac, ale nie za duzo, i taki
    samodzielny ormowiec jest spoleczenstwu zupelnie niepotrzebny :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-04-25 14:43:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-25 o 13:47, J.F. pisze:
> [...]
    > do roboty i budowac nowe parkingi, przepisy trzeba bylo zmienic -
    > chodniki by sie zwezily a trawniki zlikwidowaly.

    Raczej powstały by w końcu wielopiętrowe cywilizowane płatne parkingi,
    bo opłaciłoby się je budować...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 4. Data: 2018-04-25 16:40:24
    Od: m <m...@g...com>

    > Raczej powstały by w końcu wielopiętrowe cywilizowane płatne parkingi,
    > bo opłaciłoby się je budować...

    Nie stałoby się tak, bo jakby policjanci mieli przy obecnych procedurach
    karać każdego kto naruszy zakaz parkowania, to by im nie starczyło mocy
    przerobowych na cokolwiek innego.

    Dlatego chyba źle parkującymi w ogóle nie powinna zajmować się Policja
    tylko jakaś Straż Miejska, mylę się?

    p. m.

  • 5. Data: 2018-04-25 16:58:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 kwietnia 2018 16:40:26 UTC+2 użytkownik m napisał:
    bo opłaciłoby się je budować...

    > Nie stałoby się tak, bo jakby policjanci mieli przy obecnych procedurach
    > karać każdego kto naruszy zakaz parkowania, to by im nie starczyło mocy
    > przerobowych na cokolwiek innego.

    Przez pierwszy tydzień
    w kolejnym tych żle parkujących byłoby już duuuużo mniej

  • 6. Data: 2018-04-25 17:27:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-04-18 o 16:40, m pisze:
> [...]
    > przerobowych na cokolwiek innego.
    > Dlatego chyba źle parkującymi w ogóle nie powinna zajmować się Policja

    Nie we wszystkich gminach, czy miastach są straże. Po za tym pamiętasz,
    jak było, gdy Straże Miejskie miały prawo do ustawiania fotoradarów? Tu
    by było to samo. Polowanie na 5 cm :-) Bo to idzie do budżetu gminy.

    Tak na szybkiego, to bym uznał, że karzemy kierujących za parkowanie,
    jak jest pokrzywdzony. Czyli jak komuś ów le zaparkowany samochód
    przeszkadza i powiadomi Policję, to wówczas się "czepiamy", ale
    wykluczysz, że policjant będzie dzwonił z interwencją? Wydaje mi się, że
    tu nie ma dobrego rozwiązania.

  • 7. Data: 2018-04-25 17:38:22
    Od: m <m...@g...com>

    > Nie we wszystkich gminach, czy miastach są straże. Po za tym pamiętasz,
    > jak było, gdy Straże Miejskie miały prawo do ustawiania fotoradarów?

    Wcale nie uważam że to były złe czasy. Ba, chciałbym żeby Straż Miejska
    w Poznaniu ustawiła kilka fotoradarów na mojej ulicy, na której w teorii
    obowiązuje strefa 30, a w praktyce jest 60+.

    p. m.

  • 8. Data: 2018-04-25 17:40:50
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.04.2018 o 16:58, Kris pisze:
    > W dniu środa, 25 kwietnia 2018 16:40:26 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > bo opłaciłoby się je budować...

    > Przez pierwszy tydzień
    > w kolejnym tych żle parkujących byłoby już duuuużo mniej

    A rok później, zgodnie z vox populi, znikłyby skwerki, trawniki i
    zamieniłyby się na parkingi.

    W mieścinie w której mieszkałem wcześniej, ktoś kto wywalczył wyrwanie z
    powierzchni parku parkingu, do dzisiaj chodzi w nimbie lokalnego
    bohatera. A park ten, to była prawie jedyna zieleń w tejże mieścinie (20
    tys mieszkańców). Reszta to beton i kostka bauma.

    p. m.

  • 9. Data: 2018-04-26 02:21:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie we wszystkich gminach, czy miastach są straże. Po za tym pamiętasz,
    > jak było, gdy Straże Miejskie miały prawo do ustawiania fotoradarów? Tu
    > by było to samo. Polowanie na 5 cm :-) Bo to idzie do budżetu gminy.

    No to niech to nie idzie do budżetu gminy i niech są ludki własnie od
    tego, a nie SM robiąca ekstra w przerwach gonienia 80. letnich babć
    sprzedających serwetke na ulicy.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2018-04-26 09:15:04
    Od: m <m...@g...com>

    > No to niech to nie idzie do budżetu gminy i niech są ludki własnie od
    > tego, a nie SM robiąca ekstra w przerwach gonienia 80. letnich babć
    > sprzedających serwetke na ulicy.

    Moim zdaniem, jeżeli babcia nie ma prawa sprzedawać serwetki
    na ulicy, to powinno to być wyegzekwowane. A jeżeli to nie
    powinno być ekgzekwowane, to powinna mieć na to prawo.

    Zarzuty do SM że zajmuje się babcią z pietruszką na ulicy są
    dziwne. Przecież nie SM ustanawia te przepisy.

    p. m.