  • 1. Data: 2020-03-20 09:53:55
    Temat: do zrobienia
    Od: Slawek <s...@g...com>

    Głowica do minusa fi13 , głowica , obiektyw u mnie.
    Głowica na wprost fi8 do hd100 minus do patyczków (tzeba wkleić lusterka)
    Z urządzeń targowych głowica do UV gotowa ,Łukasz ma zrobić testy termiczne

  • 2. Data: 2020-03-20 09:59:43
    Temat: Re: do zrobienia
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 09:53, Slawek pisze:
    > Głowica do minusa fi13 , głowica , obiektyw u mnie.
    > Głowica na wprost fi8 do hd100 minus do patyczków (tzeba wkleić lusterka)
    > Z urządzeń targowych głowica do UV gotowa ,Łukasz ma zrobić testy termiczne

    A targi się jeszcze gdzieś odbywają? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2020-03-20 10:00:08
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 20/03/2020 08:53, Slawek wrote:
    > Głowica do minusa fi13 , głowica , obiektyw u mnie.
    > Głowica na wprost fi8 do hd100 minus do patyczków (tzeba wkleić lusterka)
    > Z urządzeń targowych głowica do UV gotowa ,Łukasz ma zrobić testy termiczne

    Pewnie miało iść na priv ale moze rozszyfrujesz to przynajmniej bedziemy
    wiedzieli o co chodzi :-)

    c.

  • 4. Data: 2020-03-20 11:40:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-20 o 10:00, Cezar pisze:

    > Pewnie miało iść na priv ale moze rozszyfrujesz to przynajmniej bedziemy
    > wiedzieli o co chodzi :-)
    >
    > c.

    Mnie to wygląda na system naprowadzania pocisku rakietowego.

  • 5. Data: 2020-03-20 20:06:18
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 20.03.2020 11:40, sundayman wrote:

    > Mnie to wygląda na system naprowadzania pocisku rakietowego.

    Pocisk kierowany na UV?
    Chyba łatwo będzie zrobić silniki nie emitujące UV, skoro tajemnica już
    wypłynęła ;)

    --
    Mirek.

  • 6. Data: 2020-03-20 20:30:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Pocisk kierowany na UV?
    > Chyba łatwo będzie zrobić silniki nie emitujące UV, skoro
    > tajemnica już wypłynęła ;)

    Jeśli ktoś jest z branży, od dawna o tym wie. UV słoneczne,
    nawet przy zachmurzeniu, daje w miarę ostry cień. Dlatego
    pociski manewrujące posiłkują się własnym cieniem rzucanym
    przez słońce. Kiedyś do tego były czwórdzielne fotodiody na
    węgliku krzemu, teraz technika penie poszła do przodu (ale
    ile można przy tym UV siedzieć).

    Jarek

    PS:
    Silniki chyba nie emitują UV, bo skąd?

    --
    A ja na to -- Kreml w niebo śle rakiety
    Bez wysiłku wielkich rzek zawraca bieg

  • 7. Data: 2020-03-20 20:31:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

> [...]

    pociski manewrujące posiłkują się własnym cieniem rzucanym
    przez słońce. Kiedyś do tego były czwórdzielne fotodiody na
    węgliku krzemu, teraz technika pewnie poszła do przodu (ale
    ileż można przy tym UV siedzieć).

  • 8. Data: 2020-03-20 21:04:03
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 20.03.2020 20:31, Jarosław Sokołowski wrote:

    > pociski manewrujące posiłkują się własnym cieniem rzucanym
    > przez słońce.

    Mógłbyś przybliżyć?
    Mogę sobie ewentualnie wyobrazić, że lecąc w dół, jeśli już widzę swój
    cień... to bum;)

    > PS:
    > Silniki chyba nie emitują UV, bo skąd?

    To mi się pop.. że są wykrywacze płomienia na podstawie UV - do celów p.poż?

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2020-03-20 21:21:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Mógłbyś przybliżyć?
    > Mogę sobie ewentualnie wyobrazić, że lecąc w dół, jeśli już widzę swój
    > cień... to bum;)

    W miarą możliwości. Obserwacja własnego cienia pomaga w decyzji, czy zrobić
    "pull up" czy "pull down". A o to w tym manewrowaniu chodzi.

    Jarek

    --
    Smiało, zmieścisz się.

  • 10. Data: 2020-03-21 03:41:28
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mnie to wygląda na system naprowadzania pocisku rakietowego.

    Niniejszym oświadczam, że powyższy wpis został wykonany przez osobę,
    która włamała się na moje konto bez mojej wiedzy i akceptacji.
    Oczywiście nic nie wiem o żadnych pociskach, rakietach ani żadnej innej
    technologi wojskowej tym bardziej, że mnie to w ogóle nigdy nie
    interesowało, nie interesuje i nie będzie interesować.