  • 1. Data: 2016-02-27 21:32:14
    Temat: dobre glosniki aktywne do kompa
    Od: a...@g...com

    witam

    zawsze mialem tylko tanie, ale sie wzbogacilem :))
    poradzcie jakie kupic, takie do 200 zl

    pzdr

  • 2. Data: 2016-02-27 22:41:04
    Temat: Re: dobre glosniki aktywne do kompa
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-02-27 o 21:32, a...@g...com pisze:
    > witam
    >
    > zawsze mialem tylko tanie, ale sie wzbogacilem :))
    > poradzcie jakie kupic, takie do 200 zl
    >
    > pzdr

    A na ile jesteś uparty koniecznie przy głośnikach? Bo warto też rozważyć
    kupno słuchawek. Niedawno mając podobną chętkę, wybrałem właśnie to
    drugie rozwiązanie, i jestem zadowolony. Słuchawki mają Bluetooth, więc
    bezprzewodowo obsługują zarówno kompa, jak i telefon, jest w nich też
    tuner radiowy, oraz slot na kartę micro SD, czyli odtwarzają z niej
    muzykę. Mają oczywiście swoje wady, ale zalet zdecydowanie więcej.
    Chińszczyzna w tym typie jest na Allegro w okolicach 60 zł z wysyłką,
    ale jeśli chcesz koniecznie lepsze, to Creative widziałem za 2 stówki,
    czy coś koło tego.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 3. Data: 2016-02-27 22:50:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2016 12:32:14 -0800 (PST), a...@g...com
    napisał(a):

    > witam
    >
    > zawsze mialem tylko tanie, ale sie wzbogacilem :))
    > poradzcie jakie kupic, takie do 200 zl
    >
    > pzdr

    Kolumny parędziesiąt W do kupienia za stówę i kawałek wzmacniacza od
    jakiejś wieży, też za stówę. I trzymać się z daleka od szczekaczek.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-02-27 23:01:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    a...@g...com pisze tak:

    > witam
    >
    > zawsze mialem tylko tanie, ale sie wzbogacilem :))
    > poradzcie jakie kupic, takie do 200 zl

    http://allegro.pl/kolumny-denon-usc-70-i6015410707.h
    tml
    http://allegro.pl/modul-wzmacniacz-audio-2x15w-12v-t
    da7297-gotowy-i5200007628.html

    :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-02-28 00:49:48
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Ha! Powtórzyć chyba muszę, bo wysłałem 2 godziny temu, ale jakoś nie
    pojawiło się na serwerze. A czemu? Nikto nie wji nicto...

  • 6. Data: 2016-02-28 09:09:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2016 00:49:48 +0100, JaNus napisał(a):

    > Ha! Powtórzyć chyba muszę, bo wysłałem 2 godziny temu, ale jakoś nie
    > pojawiło się na serwerze. A czemu? Nikto nie wji nicto...

    Mnie się pojawiło.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-02-28 09:09:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2016 23:01:07 +0100, PiteR napisał(a):

    > http://allegro.pl/modul-wzmacniacz-audio-2x15w-12v-t
    da7297-gotowy-i5200007628.html

    Te 15 W sądząc po radiatorze to jedynie w porywach (rzadkich:)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2016-02-28 09:47:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    da7297-gotowy-

    > Te 15 W sądząc po radiatorze to jedynie w porywach (rzadkich:)

    Ależ nie wolno katować sąsiadów. Silnik 1.2 w aucie i 2x10W w domu :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-02-28 11:33:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    da7297-gotowy-i5200007628.html

    > Te 15 W sądząc po radiatorze to jedynie w porywach (rzadkich:)

    2x15W, a kondzioł na wyjściu tylko jeden... drugi kanał, to nie krasnoludki
    przypadkiem?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 10. Data: 2016-02-28 11:58:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ACMM-033 pisze tak:

    >>> http://allegro.pl/modul-wzmacniacz-audio-2x15w-12v-t
    da7297-gotowy

    > 2x15W, a kondzioł na wyjściu tylko jeden... drugi kanał, to nie
    > krasnoludki przypadkiem?

    nie, mostkowy, nie patrzył w pdf? :)

    https://youtu.be/Ts64znZY5h8

    --