  • 1. Data: 2018-08-11 21:11:43
    Temat: dodatkowa gwarancja / ubezpieczenie nowego laptopa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    znalazłem laptopa, który jest tańszy niemalże 1/3 ceny, bo jest "zwrotem
    gwarancyjnym po naprawie". Nie napisali co naprawiono i kto naprawy
    dokonywał, ale jest gwarancja na 12 miesięcy. niby nie dużo, nie mało,
    ale gdzieś słyszałem że można "dokupić" gwarancje (na nowy sprzęt) na
    zasadzie ubezpieczenia. Normalnie bym się na to nie pisał, ale teraz....
    kupię o parę stów taniej więc częśc oszczędności mógłbym oddać
    ubezpieczycielowi. czy kotoś ma, coś wie z pierwszej ręki? ile to
    kosztuje? Odwiedziłem parę stron ubezpieczycieli ale mimio że znalazłem
    na forach informacje że ubezpieczają - na stronie www - nie chwalą się tym
    Oczywiście na forach odradzają, bo "kupili gwarancje na losowe
    przypadki" a zalania kawą nie obejmuje. To wiem. nie mam zamiaru zalewać
    kawą laptopa i nie o takie "losowe przypadki" pytam. Wady produkcyjne na
    3 lata - byłoby super

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-08-11 23:47:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" pkncdg$elc$...@d...me

    > kawą laptopa i nie o takie "losowe przypadki" pytam. Wady produkcyjne na 3 lata -
    byłoby super

    Banki czasami oferują wszelkie uniezdatnienie -- choćby i celowy
    zrzut z najwyższego mostu. ;) (tak proponował mi mBank rozwiązanie
    problemu z Monsterem -- miałem telefon zrzucić z mostu w Stańczykach)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 3. Data: 2018-08-17 04:13:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
> [...]
    > a zalania kawą nie obejmuje. To wiem. nie mam zamiaru zalewać kawą laptopa
    > i nie o takie "losowe przypadki" pytam. Wady produkcyjne na 3 lata -

    Generalnie rzecz biorąc jakiekolwiek ubezpieczenie kupuje się wtedy,
    gdy utrata ubezpieczonej rzeczy i konieczność kupienia nowej byłaby
    dużym lub bardzo dużym bolesnym bodźcem dla budżetu...
    Ja tak podchodzę do sprawy - jeśli stać mnie na wymianę to nie biorę
    ubezpieczeń.

    Szansa jest duża, że jak przeżyje laptop te 12 miesięcy po naprawie
    to będzie się zachowywał tak jak każdy inny laptop...