  • 1. Data: 2018-03-07 19:46:49
    Temat: dostęp do Internetu bez ograniczeń
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Cześć
    Czy ktoś słyszeliście może o ofercie na dostęp do Internetu bez
    ograniczeń? Chodzi mi o ofertę bez gwiazdek,lejków i innych głupich
    pomysłów.

    Szukam oferty dostępu do Internetu dla firmy przewozowej. Chcemy
    zamontować w autobusach routery WiFi i udostępnić sygnał pasażerom.

    Zdarza się, że jeden pasażer w ciągu godziny podróży, jest w stanie
    wygenerować ruch liczony w GB. Autokar ma zazwyczaj miejsc około 50. W
    ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
    Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    Alzem

  • 2. Data: 2018-03-07 19:50:47
    Temat: Re: dostęp do Internetu bez ograniczeń
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Dopiszę jeszcze, że nie chcemy ograniczać prędkości dostępu do
    Internetu, bo szybki Internet ma być jednym z wielu argumentów
    poruszanych w reklamach naszej linii autobusowej.

  • 3. Data: 2018-03-07 20:37:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.03.2018 o 19:46, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    > ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
    > Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    mam znajomego który jest właścicielem firmy dostarczającej internet w
    paru dzielnicach 200 tyś miasta. kokosów z tego biznesu niema, w sensie
    dużą część jego zysków musi przekazać dostawcy internetu. jak znajdziesz
    coś, co spełnia postawione przez Ciebie warunki, daj znać! zaraz mu
    powiem jak zwiększyć dochód w jego firmie o 1000 procent.

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-03-08 11:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alzem ???????????" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dopiszę jeszcze, że nie chcemy ograniczać prędkości dostępu do
    >Internetu, bo szybki Internet ma być jednym z wielu argumentów
    >poruszanych w reklamach naszej linii autobusowej.

    I wy macie zarabiac, a my placic ? :-P

    kupic 60 kart, i niech kierowca co kurs zmienia :-)

    Teraz jakies madre "internet domowy" oferuje orange, plus, play ...
    moze tam poszukac ?

    No i ... ten internet szybki nie bedzie, bo wjedziecie w las i bedzie
    zrywal.

    Moze lepiej serwer z setka filmow (tylko wykupic licencje) ...

    J.

  • 5. Data: 2018-03-08 12:20:20
    Od: rr <r...@s...com>

    "Stan nielimitowany" w PLAY ?

    rr

  • 6. Data: 2018-03-08 17:21:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-07 o 19:46, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    > ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
    > Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    Nawet jeżeli znajdziesz taką ofertę na reklamach i będzie to oferta dla
    klienta indywidualnego, to jak się zapoznasz z regulaminem, to tam
    będzie napisane, że nie można tego używać do świadczenia usług klientom.
    Czyli możesz samo korzystać. Do tego dochodzi gwiazdka, mały druk lub
    też wręcz normalny druk, że "bez limitu" to nie znaczy, że można
    przesłać dowolną ilość danych. Powyżej pewnego pułapu operator zastrzega
    możliwość zmniejszenia przepustowości do minimum, np. 32 kbit/sek.
    Bez limitu łącza, które można używać do oferowania swoim klientom, to są
    łącza biznesowe i to są łącza zasadniczo stacjonarne. Kosztują
    odpowiednio więcej (kilka razy więcej), niż łącze konsumenckie, domowe i
    regulamin nie zawiera punktów zastrzegających, że nie wolno oferować
    łącza kolejnym klientom. W przypadku internetu mobilnego zwróć się do
    swojego doradcy biznesowego, którego na pewno masz, jeśli w firmie macie
    służbowe komórki.

  • 7. Data: 2018-03-08 22:07:28
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
    > Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    Jeżeli to trasy międzynarodowe, to chyba żaden operator nie ma w swojej
    ofercie nieograniczonego i nielimitowanego dostępu do internetu?
    Jak trasy po Polsce, to PLUS ma jakieś abonamenty dla firm z
    nielimitowanym dostępem do internetu, ale jest warunek, że można/trzeba
    to robić tylko przez LTE.

  • 8. Data: 2018-03-09 09:23:59
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Alzem ???????????" <a...@b...by> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
    > Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    a warto tym sobie d... zawracac? Ten net będzie tak samo rwał jak i
    pasażerom w ich telefonach, gdyby to było inną, stabilniejszą, wydajniejszą
    technologią to wtedy tak- ile ludzi nie ma pakietów netu w telefonie? Jak
    komuś rwie na telefonie to psioczy na swojego operatora, a w autobusie jak
    kilka osób dorwie się do pasma teoretycznie takiego jak w jednym telefonie
    to frustracja skierowana będzie w kierunku przewoźnika, że g.... nie neta
    oferują a się chwalą że bez ograniczeń.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2018-03-09 22:20:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-08 o 12:20, rr pisze:

    > "Stan nielimitowany" w PLAY ?

    Pozwala na odsprzedawanie tego dalej klientom?

  • 10. Data: 2018-03-10 12:41:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alzem ???????????" 5aa0339a$0$1003$6...@n...neostrada.pl

    > Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

    Ponoć EMusk zamierza rozmieścić satelity na niskich orbitach, aby dać net z krótkim
    pingiem.

    Azjaci celują w takie szybkości LTE, że jedna SIMka obsłuży cały autokar.
    (o ile będzie stosowny BTS)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,