  • 1. Data: 2019-11-14 16:16:14
    Temat: drukarka na PIN
    Od: zhbick <...@m...pl>

    Czy są jakieś laserówki (a jeszcze lepiej: kombajny ze skanerem)
    posiadające zabezpieczenie przed użyciem wymagające wpisania PIN na
    klawiaturze owej drukarki/kopiarki?

  • 2. Data: 2019-11-14 16:22:45
    Temat: Re: drukarka na PIN
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Są.

    -----

  • 3. Data: 2019-11-14 17:26:30
    Od: zhbick <...@m...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 16:22, ąćęłńóśźż pisze:

    > Są.

    O, to bardzo się cieszę. Dziękuję. A które mają tę rzadką, lecz mi
    potrzebną funkcjonalność?

  • 4. Data: 2019-11-14 17:33:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 17:26, zhbick pisze:

    > O, to bardzo się cieszę. Dziękuję. A które mają tę rzadką, lecz mi
    > potrzebną funkcjonalność?

    Na przykład Canon imageRUNNER 2520 i inne z tej serii.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2019-11-14 18:25:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. OKI, Samsung, Lexmark i inne.
    Podzwoń po przedstawicielstwach lub dealerach, lub pościągaj sobie podręczniki
    użytkownika.
    To nie jest rzadka funkcjonalność, to jedna z podstawowych funkcjonalności (urządzeń
    wielofunkcyjnych, bo drukarki zwykle nie mają
    klawiatury numerycznej).

    -----

  • 6. Data: 2019-11-14 19:24:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 18:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > bo drukarki zwykle nie mają klawiatury numerycznej

    Teraz w TV reklamują Brothera z NFC.

    Robert

  • 7. Data: 2019-11-14 20:10:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Słyszałem o kiblach, które otwiera się dopiero po potwierdzeniu SMS-em ze smarkfona.

    -----

  • 8. Data: 2019-11-14 20:41:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 20:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Słyszałem o kiblach, które otwiera się dopiero po potwierdzeniu SMS-em
    > ze smarkfona.

    Zaiste. :-)

    https://www.newlaunches.com/archives/technotoilet_ne
    eds_sms_to_open_and_for_payment.php

    Przynajmniej będzie wiadomo kto nasyfił. :-)

    Robert

  • 9. Data: 2019-11-14 22:02:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Zaiste. :-)
    >
    > https://www.newlaunches.com/archives/technotoilet_ne
    eds_sms_to_open_and_for_payment.php

    > Przynajmniej będzie wiadomo kto nasyfił. :-)

    I do kogo wysłać pozytywny test ciążowy.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2019-11-16 19:59:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 20:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Słyszałem o kiblach, które otwiera się dopiero po potwierdzeniu SMS-em
    > ze smarkfona.

    A nie wystarczył by odcisk?