  • 1. Data: 2016-09-16 10:52:07
    Temat: duze enduro
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    mam teraz około 15 tysi i chce kupic moto do turystyki (na tym co mam-gsxr
    srad- za cholere nie mozna jechac stówką bo po godzinie rece mi wysiadają.
    trzeba minimum 150 miec aby był komfort dla rąk).
    rozwazam jakies 1100 gs, wiaderko, v-stroma itp
    co polecacie?
    a moze pójsc w stronę FJR?
    chodzi o to ze kupiłem pannie cebulkę i ona sama chce jezdzic na swoim
    motongu, a niestety jezdzi z predkosciami 80-100. gdy jej towarzysze na moim
    srad to za długo nie da sie wytzymac.
    moze inne propozycje?

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-09-16 15:26:47
    Temat: Re: duze enduro
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 16 września 2016 10:52:52 UTC+2 użytkownik Krwawy Misio napisał:
    > mam teraz około 15 tysi i chce kupic moto do turystyki (na tym co mam-gsxr
    > srad- za cholere nie mozna jechac stówką bo po godzinie rece mi wysiadają.
    > trzeba minimum 150 miec aby był komfort dla rąk).

    Źle siedzisz i tyle.

    KJ

  • 3. Data: 2016-09-17 02:11:08
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, September 16, 2016 at 6:52:52 PM UTC+10, Krwawy Misio wrote:
    > mam teraz około 15 tysi i chce kupic moto do turystyki (na tym co mam-gsxr
    > srad- za cholere nie mozna jechac stówką bo po godzinie rece mi wysiadają.
    > trzeba minimum 150 miec aby był komfort dla rąk).

    Przez 10 lat dojezdzalem motocyklem sportowym do pracy, 100% w ruchu miejskim i bez
    zbytniego przekraczania ograniczen predkosci. Jezdzilem i tez trasy 500km na
    lokalnych drogach gdzie prekosci sa w granicach 70-110km/h. Jak ktos mi mowi, ze od
    jazdy ponizej 150km/h bola go rece to albo dal sobie wmowic lansiarska miejska
    legende ("nie da sie sportem pomalu jezdzic"), zle siedzi na motocyklu albo ma tak
    slabe rece ze najwyzsza pora sie wybrac na silownie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Sezon caly rok:
    https://goo.gl/photos/p2xMh3s26ewdUGxdA

  • 4. Data: 2016-09-23 10:04:41
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    nie da sie inaczj siedziec :) podnozki mam moze troche za wysoko (takie juz
    lekko stuningowany ten motocykl był) przez co na rekach sie bardziej opiera.
    ale rzecz w tym ze to wymusza troche szybsza jazde. na to moge sobie
    pozwolic gdy jade sam lub oboje jedziemy z panną na moim moto. ona dostała
    jednak swój motocykl i jej tempo jazdy to około 80km/h. i gdy jade obok to
    mam ciezkie chwile... dlatego szukam innego moto. i o to własnie pytałem.
    pozdro

    Użytkownik "Paweł Arkadiusz" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

  • 5. Data: 2016-10-02 19:04:33
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    Źle siedzisz i tyle. Podnóżki sobie zdetuninguj i da radę.

    Ja mam gsxr K1 i jest to jeden z tych modeli gdzie miejsca jest naprawdę mało na
    nogi, a tysiąc w 18 godzin dał się zrobić i dzienne przeloty po 300-500 też.

    Ale jak szukasz wygodniejszego sprzęta to oczywiście istnieją.

    Gx