  • 1. Data: 2017-11-04 22:42:10
    Temat: dvd spiepszające nagrania
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ponieważ Nikt nie potrafi pomóc mi okiełznać problemu z nagrywarkami,
    pomyślałem że wrzucę problem na moją stronę
    http://dupostrzelcommowimynie.eu/

    sprawa jest taka:
    w jaki sposób nagrać film z nagrywania płytki, ale tak, żeby bardzo
    dobrze było słychać dźwięki wydobywające się z nagrywarki?

    wygląda to tak, że podczas nagrywania - w jakimś miejscu następuje
    głośne drganie głowicy, jakby nie mogła skrajnie zogniskować i skakała z
    10 razy od samej góry do samego dołu...

    ponieważ mam to we wszystkich moich kompach - nie może to być przepadek...

    wirus? może... ale nie ogarniam tego...

    pozdro.