  • 1. Data: 2017-03-24 21:31:37
    Temat: dxva - detekcja zajetosci GPU
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    w jaki sposob wykonac detekcje zajetosci procesora grafiki / GPU (w %)
    przy dekodowaniu/ogladaniu mat. video, jesli dziala dxva ? (btw: zajetosc
    CPU
    latwo widac chocby w potplayerze, w innych playerach takze).

  • 2. Data: 2017-03-24 21:52:22
    Temat: Re: dxva - detekcja zajetosci GPU
    Od: "Piotr S." <s...@a...pl>

    W dniu 2017-03-24 o 21:31, 1634Racine pisze:
> [...]
    > zajetosc CPU
    > latwo widac chocby w potplayerze, w innych playerach takze).

    Zobacz program TechPowerUp GPU-Z

    Pozdrawiam
    P.S.

  • 3. Data: 2017-03-25 09:10:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/03/2017 08:31 PM, 1634Racine wrote:
    > w jaki sposob wykonac detekcje zajetosci procesora grafiki / GPU (w %)
    > przy dekodowaniu/ogladaniu mat. video, jesli dziala dxva ? (btw: zajetosc CPU
    > latwo widac chocby w potplayerze, w innych playerach takze).

    Ja mialem do Nvidii dolaczony program 'ASUS GPU Tweak'.

  • 4. Data: 2017-03-25 15:08:35
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.03.2017 o 21:31, 1634Racine pisze:
> [...]
    > zajetosc CPU
    > latwo widac chocby w potplayerze, w innych playerach takze).

    W Nvidia X Server Settings masz wszystko.

  • 5. Data: 2017-03-25 20:58:02
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Piotr S. w news:ob40ub$m3b$1@node2.news.atman.pl
    > Zobacz program TechPowerUp GPU-Z
    > Pozdrawiam
    > P.S.

    znam(?) / mam gpu-z, ciekawe gdzie w nim jest detekcja aktualnej/chwilowej
    zajetosci proces. graficz. w trakcie odtwarzania (w czyms, np. w jakims
    playerze) video? sensors? nie sadze.

  • 6. Data: 2017-03-25 20:59:21
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    2late w news:ob58l8.2i8.1@outspace.org
    > Ja mialem do Nvidii dolaczony program 'ASUS GPU Tweak'.
    > Pozdrawiam

    ja do intela (sorry, nie wspomnialem) - nic nie mialem.

  • 7. Data: 2017-03-25 22:25:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-25 o 20:58, 1634Racine pisze:
> [...]
    > zajetosci proces. graficz. w trakcie odtwarzania (w czyms, np. w jakims

    Na zakładkę sensors zaglądałeś?
    Jak masz starego GPU-Z, to go podnieś do aktualnej wersji. Starsze nie
    miały "Sensors".

    No i nie pomyl CPU-Z z GPU-Z.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-03-25 22:50:45
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:ob6n8s$lg$1@usenet.news.interia.pl
    > Na zakładkę sensors zaglądałeś?
    > Jak masz starego GPU-Z, to go podnieś do aktualnej wersji. Starsze nie
    > miały "Sensors".
    > No i nie pomyl CPU-Z z GPU-Z.

    http://i.imgur.com/ZDIl4bL.png

    http://i.imgur.com/UJrOYls.png

    - no dobra, a kto podpowie inna metode...

  • 9. Data: 2017-03-26 10:48:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-25 o 22:50, 1634Racine pisze:
    > Adam w news:ob6n8s$lg$1@usenet.news.interia.pl
    >

    > http://i.imgur.com/ZDIl4bL.png
    >
    > http://i.imgur.com/UJrOYls.png
    >
    > - no dobra, a kto podpowie inna metode...

    A, znaczy nie masz karty graficznej, korzystasz z procesora.

    W moim starym ale jarym ;) laptoku:

    http://gpuz.techpowerup.com/17/03/26/789.png
    http://gpuz.techpowerup.com/17/03/26/qdx.png

    Zauważ, że w moim przypadku w prawym górnym rogu formatki, na prawo od
    ikonki aparatu foto, jest jeszcze druga ikonka: settings, definiująca
    wyświetlanie wykresów.

    Mógłbym jeszcze pokazać z kilku innych komputerów okna, ale jest
    podobnie lub jeszcze więcej punktów pomiarowych.

    P.S.
    Próbowałeś uruchomić GPU-Z na podwyższonych uprawnieniach?
    Nie mam teraz pod ręką żadnej maszyny z grafiką w procku, nie mam jak
    sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2017-03-26 16:05:58
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:ob7v8s$h4m$1@usenet.news.interia.pl
    [..................]
    > A, znaczy nie masz karty graficznej, korzystasz z procesora.

    mam -> integra (powiedzmy - specyficzna grafika). I co z tego? :)
    (btw: klasyczna graf - nvidia dedyk. jest "schowana" - bo xp)

> [...]
    > Zauważ, że w moim przypadku w prawym górnym rogu formatki, na prawo od
    > ikonki aparatu foto, jest jeszcze druga ikonka: settings, definiująca

    tez mam klawisz "settings", ale brak mu ikony -->
    http://i.imgur.com/dAfoYkJ.png
    i settings tak wyglada -> http://i.imgur.com/0oIDYzD.png

    jesli juz czegos faktycznie brak u mnie, a jest z tych waznych detekcji, to
    brak "memory *size* "; melduje tylko o tym, ze DDR3.

    > Próbowałeś uruchomić GPU-Z na podwyższonych uprawnieniach?

    tzn.? (bo nie o adminie przeciez piszesz..., to jest)