  • 1. Data: 2018-07-02 03:16:12
    Temat: dyktafon (dobry, lepszy od natywnego)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy ktoś zna/uzywa sensowna app --> dyktafon?
    (nie mylic z rejestratorem rozmow)
    warunek: zapis do pliku m4a na przyklad, w kazdym razie - dobra jakosc, bez
    nadmiernych szumow, ktore wiadomo, ze raczej zawsze beda, ale oby nie az
    takie, jakie daje dyktafon firmowy w (moim) tel.

  • 2. Data: 2018-07-17 00:12:46
    Temat: Re: dyktafon (dobry, lepszy od natywnego)
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    https://www.apowersoft.pl/dyktafon-na-android.html

  • 3. Data: 2018-07-17 12:09:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jingiel w news:5b4d1860$0$589$65785112@news.neostrada.pl
    > https://www.apowersoft.pl/dyktafon-na-android.html

    podrzuciles link, zeby pokazac, ze w ogole dykt. w sieci sa? to ja wiem.
    Pytalem o sprawdzony dykt. Bo mnie, poki co, zaden nie sprawdza sie - nie sa
    lepsze od samsungowego firmowego.

  • 4. Data: 2018-07-22 21:38:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 12:09, 1634Racine pisze:
> [...]
    > Pytalem o sprawdzony dykt. Bo mnie, poki co, zaden nie sprawdza sie -
    > nie sa lepsze od samsungowego firmowego.

    A dlaczego ma mieć lepszy dźwięk, szczególnie jeśli chodzi o szumy,
    skoro każdy zapisuje to co dostaje z mikrofonu?

  • 5. Data: 2018-07-23 10:07:49
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    t-1 w news:pj2mfk$tvo$1@pippin.nask.net.pl
    > A dlaczego ma mieć lepszy dźwięk, szczególnie jeśli chodzi o szumy,
    > skoro każdy zapisuje to co dostaje z mikrofonu?

    no wiesz... Np. programy do zapisywania *rozmow* tel , typu ACR, potrafia
    roznie zapisywac - w roznej jakosci i moze (?) nie chodzi tylko o algorytm
    kompresji
    (kodek), ale moze o jakies... filtry? Sam sprawdzalem pare(nascie) i w koncu
    padlo na ten jeden jedyny, ktory faktycznie, ma najlepsze (zdaje mi sie)
    opinie. I tak juz u mnie zostal.
    Wiec pytanie o dyktafon z minimalizacja szumow nie jest takie bez sensu.
    Jesli dyktafony potrafia podbijac dzwiek (a potrafia, tylko nie dyktafon
    natywny :), to moge podejrzewac, ze i lagodzic szumy (np. jakims w sumie
    prostym filtrem...)